Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 26.04.2018 13:26 Publikacja: 26.04.2018 13:26
Foto: materiały prasowe
Salesbook pozyskane finansowanie chce przeznaczyć na dalszy rozwój nowej generacji narzędzi sprzedażowych i ekspansję międzynarodową.
Rzeszowski startup stworzył system dedykowany dla zespołów handlowców w każdej firmie, której pracownicy spotykają się z klientami i przekonują ich do zakupu produktów lub usług. Salesbook sprzedaje obrazem, więc – jak twierdzą twórcy systemu – nadaje się do sprzedaży skomplikowanych produktów ubezpieczeniowych, energetycznych czy telekomunikacyjnych. Aplikacja pilnuje, by rozmowa handlowa była skuteczna, podpowiadając sprzedawcy kolejne kroki. - Dyrektorzy sprzedaży uzyskują dzięki narzędziu wiedzę, której nie da im żaden system CRM, informacje o jakości prowadzonych rozmów z klientami. Szef sprzedaży zespołu korzystającego z Salesbook wie dokładnie jak sprzedają jego najlepsi ludzie i jak tą wiedzę przełożyć na resztę zespołu. Wie także, co przykuło największą uwagę klienta w ofercie, kiedy ją otworzył i ile czasu analizował - mówi Andrew Hope, współtwórca Salesbook.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prezydent Donald Trump w zeszłym tygodniu zawiesił lukę w globalnym handlu, umożliwiającą bezcłowy wwóz mniejszy...
W pierwszym półroczu liczba sklepów w sieci zwiększyła się jedynie o tysiąc, choć w latach poprzednich było to p...
Wbrew zapowiedziom polskiej prezydencji nie udało się doprowadzić do zniesienia progu 150 euro, poniżej którego...
Sieć dyskontów odzieżowych złożyła wniosek o upadłość swojego niemieckiego oddziału. 64 sklepy w tym kraju będą...
Jedną z odpowiedzi Kanadyjczyków na wojnę celną, rozpętaną przez Donalda Trumpa, jest masowy bojkot amerykańskic...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas