Aktualizacja: 26.04.2018 13:26 Publikacja: 26.04.2018 13:26
Foto: materiały prasowe
Salesbook pozyskane finansowanie chce przeznaczyć na dalszy rozwój nowej generacji narzędzi sprzedażowych i ekspansję międzynarodową.
Rzeszowski startup stworzył system dedykowany dla zespołów handlowców w każdej firmie, której pracownicy spotykają się z klientami i przekonują ich do zakupu produktów lub usług. Salesbook sprzedaje obrazem, więc – jak twierdzą twórcy systemu – nadaje się do sprzedaży skomplikowanych produktów ubezpieczeniowych, energetycznych czy telekomunikacyjnych. Aplikacja pilnuje, by rozmowa handlowa była skuteczna, podpowiadając sprzedawcy kolejne kroki. - Dyrektorzy sprzedaży uzyskują dzięki narzędziu wiedzę, której nie da im żaden system CRM, informacje o jakości prowadzonych rozmów z klientami. Szef sprzedaży zespołu korzystającego z Salesbook wie dokładnie jak sprzedają jego najlepsi ludzie i jak tą wiedzę przełożyć na resztę zespołu. Wie także, co przykuło największą uwagę klienta w ofercie, kiedy ją otworzył i ile czasu analizował - mówi Andrew Hope, współtwórca Salesbook.
Na wypadek fiaska negocjacji z Trumpem, Komisja Europejska tworzy warty 95 mld euro wykaz towarów importowanych...
Sekretarz skarbu Scott Bessent oraz przedstawiciel handlowy USA Jamieson Greer rozpoczęli spotkania w Genewie z...
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W pierwszym kwartale policja zarejestrowała ponad 9,2 tys. przestępstw kradzieży, ale zanotowano również aż 57,2...
Prezydent USA Donald Trump poinformował, że jego administracja zawarła umowę handlową z Wielką Brytanią. To pier...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas