Reklama
Rozwiń
Reklama

Maskotki w POLOmarkecie. Za darmo po wydaniu 1500 zł na zakupy

POLOzaury w POLOmarkecie to nowa akcja lojalnościowa polskiej sieci. Tak jak konkurenci sieć liczy, że klienci skuszą się na zakupy i maskotki przy okazji.

Aktualizacja: 17.02.2020 18:25 Publikacja: 17.02.2020 15:05

Maskotki w POLOmarkecie. Za darmo po wydaniu 1500 zł na zakupy

Foto: materiały prasowe

Od środy 19 lutego klienci sklepów sieci POLOmarket będą mogli wziąć udział w kolejnej akcji lojalnościowej. Do zakupów zachęcać będą wesołe POLOzaury, które będzie można zebrać za naklejki. Sieć podkreśla, że po wielu zakończonych sukcesem akcjach licencyjnych, tym razem wprowadza autorski koncept i wzory maskotek.

- Po doświadczeniach z lat ubiegłych, w tym roku pierwszy raz zdecydowaliśmy się stworzyć projekt oparty o własną licencję, według własnego pomysłu. Siedem zaprojektowanych i stworzonych przez nas POLOzaurów to nie tylko wyśmienitej jakości maskotki, które można zabrać do domu, zbierając odpowiednią liczbę znaczków. Przygody tej szalonej siódemki dinozaurów zostały sfilmowane i stały się dla nas inspiracją do poruszenia problemów, z którymi codziennie borykają się rodzice naszych Maluchów. Zrobiliśmy to wspólnie z ekspertami z zakresu wychowania, psychologii i żywienia – mówi Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu POLOmarket.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Rolnicy krytykują umowę celną Szwajcaria–USA. Ogromne obawy o import mięsa
Handel
Pracownicy Zary szykują protesty w Black Friday – żądają podziału zysków
Handel
Pierwszy producent leków osiągnął wycenę 1 biliona dolarów. Sukces leków na odchudzanie
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Polacy przebili amerykański Black Friday. Ale coraz mniej wierzą w atrakcyjność promocji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama