Jak podało Tesco, w 2019 r. Superpolisa Ubezpieczenia otworzy w super- i hipermarketach tej sieci 32 placówki – 16 w pierwszym i tyle samo w drugim półroczu. Kolejnych 17 punktów sprzedaży ubezpieczeń uruchomi w pierwszej połowie przyszłego roku. Multiagencja zaoferuje klientom Tesco dostęp do wszystkich najważniejszych ubezpieczycieli na polskim rynku i doradztwo w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych, turystycznych, mienia, na życie oraz zdrowotnych.
Czytaj także: Niedziele handlowe 2019. W te niedziele będzie można zrobić zakupy w 2019 roku
- Blisko 50 nowych placówek w ciągu 1,5 roku oznacza bardzo wyraźne wzmocnienie naszej stacjonarnej sieci sprzedaży, na którą składa się obecnie ponad 250 punktów Superpolisy. Tesco staje się tym samym jednym z naszych strategicznych partnerów, a dzięki olbrzymiej skali swojej działalności daje nam w perspektywie kolejnych lat potencjał dalszego, wspólnego rozwoju - mówi Jakub Nowiński z zarządu multiagencji.
Czytaj także: Rekordowe 2,6 mln Polaków z prywatnym ubezpieczeniem zdrowotnym
- Współpraca z Superpolisą wzmacnia naszą propozycję dla klientów z zakresu finansów i ubezpieczeń, jakie oferujemy obecnie pod marką Tesco Twoje Finanse w kanale direct. Dzięki temu, będziemy mogli lepiej odpowiadać na oczekiwania kupujących, także bezpośrednio w naszych sklepach stacjonarnych – dodaje Karolina Komorowska, menadżer Tesco Twoje Finanse w Polsce.
Rozpoczęcie współpracy z Tesco to konsekwencja realizacji strategii rozwoju biznesu multiagencji opartej na budowie ogólnopolskiej sieci sprzedaży ubezpieczeń detalicznych w placówkach własnych, franczyzowych i partnerskich. Spośród 250 oddziałów działających pod szyldem Superpolisy 11 stanowią punkty sprzedaży zlokalizowane w galeriach handlowych.
- Od startu działalności 6 lat temu to ważny kierunek rozwoju naszej sieci dystrybucji ubezpieczeń. Warto jednak podkreślić, że synergii szukamy z powodzeniem także w innych obszarach. Współpracujemy z blisko 4 tys. niezależnych doradców. Jesteśmy też aktywni w poszukiwaniu partnerów biznesowych na rynku – pośredników ubezpieczeniowych, z którymi dzielimy się know-how i rozwiązaniami IT, tworząc spółki joint venture – dodaje Maciej Przybyszewski, członek zarządu w Superpolisa Ubezpieczenia.
Klienci, którzy wykupią ubezpieczenie w sieci Superpolisy w placówce Tesco, mogą liczyć na kupony zniżkowe na zakupy w sieci super- i hipermarketów.