Stadiony przechodzą pod firmowe logo

Potentat rynku energii, grupa PGE, od czwartku jest sponsorem tytularnym Stadionu Narodowego. Tą inwestycją wpisuje się w światowy trend.

Aktualizacja: 17.07.2015 08:20 Publikacja: 16.07.2015 22:00

Foto: materiały prasowe

– PGE, jako największa grupa kapitałowa w branży elektroenergetycznej, zgodnie ze swoją strategią komunikacji wspiera największe i najbardziej prestiżowe projekty w Polsce. PGE Narodowy jest jednym z nich – podkreślał Marek Woszczyk, prezes Polskiej Grupy Energetycznej, komentując w czwartkowym komunikacie grupy kontrakt z operatorem stadionu, spółką PL.2012+. Przewiduje on, że do 10 października 2020 r. flagowy obiekt Euro 2012 będzie nazywał się PGE Narodowy. A może dłużej, bo w umowie zapisano możliwość jej przedłużenia.

Pozostało 91% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Gospodarka
Ban na szybkie pociągi i hotele za niespłacane długi
Gospodarka
Polska rozwija się tak, jakby kryzysów nie było
Gospodarka
prof. Agnieszka Chłoń-Domińczak: Im starsze społeczeństwo, tym więcej trzeba pieniędzy na zdrowie
Gospodarka
MFW: Polaryzacja światowej gospodarki coraz większa. Polska na dobrym biegunie
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Gospodarka
Raport PIE. Co nam dało członkostwo w UE? Gdzie mamy największe zaległości?