Reklama
Rozwiń
Reklama

Stadiony przechodzą pod firmowe logo

Potentat rynku energii, grupa PGE, od czwartku jest sponsorem tytularnym Stadionu Narodowego. Tą inwestycją wpisuje się w światowy trend.

Aktualizacja: 17.07.2015 08:20 Publikacja: 16.07.2015 22:00

PGE Arena wkrótce straci część nazwy i przychodów

Foto: materiały prasowe

– PGE, jako największa grupa kapitałowa w branży elektroenergetycznej, zgodnie ze swoją strategią komunikacji wspiera największe i najbardziej prestiżowe projekty w Polsce. PGE Narodowy jest jednym z nich – podkreślał Marek Woszczyk, prezes Polskiej Grupy Energetycznej, komentując w czwartkowym komunikacie grupy kontrakt z operatorem stadionu, spółką PL.2012+. Przewiduje on, że do 10 października 2020 r. flagowy obiekt Euro 2012 będzie nazywał się PGE Narodowy. A może dłużej, bo w umowie zapisano możliwość jej przedłużenia.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Gospodarka
Polska wciąż musi pracować nad swoją wiarygodnością ekonomiczną
Gospodarka
Komisja Europejska proponuje militarną „strefę Schengen”
Gospodarka
Arabia Saudyjska zainwestuje w USA 1 bilion dolarów. Trump zaskoczony
Gospodarka
Dlaczego Viktor Orbán szukał tarczy finansowej w USA?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Gospodarka
Polska czempionem wzrostu gospodarczego. I długu publicznego. Nowe prognozy KE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama