Reklama

Stadiony przechodzą pod firmowe logo

Potentat rynku energii, grupa PGE, od czwartku jest sponsorem tytularnym Stadionu Narodowego. Tą inwestycją wpisuje się w światowy trend.

Aktualizacja: 17.07.2015 08:20 Publikacja: 16.07.2015 22:00

PGE Arena wkrótce straci część nazwy i przychodów

Foto: materiały prasowe

– PGE, jako największa grupa kapitałowa w branży elektroenergetycznej, zgodnie ze swoją strategią komunikacji wspiera największe i najbardziej prestiżowe projekty w Polsce. PGE Narodowy jest jednym z nich – podkreślał Marek Woszczyk, prezes Polskiej Grupy Energetycznej, komentując w czwartkowym komunikacie grupy kontrakt z operatorem stadionu, spółką PL.2012+. Przewiduje on, że do 10 października 2020 r. flagowy obiekt Euro 2012 będzie nazywał się PGE Narodowy. A może dłużej, bo w umowie zapisano możliwość jej przedłużenia.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia. Treści, którym możesz zaufać.
Reklama
Gospodarka
Co nowy rząd Andreja Babiša może przynieść Czechom?
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Gospodarka
Czy Niemcy czeka kryzys? Szef instytutu Ifo ostrzega: Sytuacja jest dramatyczna
Gospodarka
Czarny czwartek Kremla. USA uderzają w ropę, a Unia w banki i sojuszników Rosji
Gospodarka
TIGER Grzegorza Kołodki ma już 25 lat
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Gospodarka
Własne surowce to bezpieczeństwo i stabilność
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama