fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Stadiony przechodzą pod firmowe logo

Stadion Narodowy długo szukał sponsora
Fotorzepa/Adam
Potentat rynku energii, grupa PGE, od czwartku jest sponsorem tytularnym Stadionu Narodowego. Tą inwestycją wpisuje się w światowy trend.

– PGE, jako największa grupa kapitałowa w branży elektroenergetycznej, zgodnie ze swoją strategią komunikacji wspiera największe i najbardziej prestiżowe projekty w Polsce. PGE Narodowy jest jednym z nich – podkreślał Marek Woszczyk, prezes Polskiej Grupy Energetycznej, komentując w czwartkowym komunikacie grupy kontrakt z operatorem stadionu, spółką PL.2012+. Przewiduje on, że do 10 października 2020 r. flagowy obiekt Euro 2012 będzie nazywał się PGE Narodowy. A może dłużej, bo w umowie zapisano możliwość jej przedłużenia.

Jakie świadczenia obejmuje kontrakt i za jaką kwotę – tego firmy nie podają, zasłaniając się tajemnicą handlową, ale po publikacji komunikatu w mediach pojawiły się nieoficjalne informacje o 40 mln zł.

40 milionów na pięć lat

40 mln zł to 5 mln zł mniej niż mówią wstępne, również nieoficjalne, szacunki, które jeszcze w marcu ubiegłego roku opublikował „Bloomberg BusinessWeek Polska", zapowiadając już wtedy,...

Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA