Aktualizacja: 12.01.2018 14:46 Publikacja: 12.01.2018 14:46
Doraźnym sposobem walki ze złymi opiniami o firmie w internecie jest ich usuwanie. Często wystarczy zwrócić się do administratora danej strony z prośbą o wykasowanie w jakikolwiek sposób obciążającego przedsiębiorcę wpisu na forum internetowym, w grupie dyskusyjnej czy w komentarzach, na stronach internetowych. Kasowanie negatywnych opinii na dłuższą metę nie przyniesie jednak oczekiwanych rezultatów. Pracodawca postępujący w ten sposób daje wyraźny sygnał wszystkim, którzy zapoznają się z wątkami opiniotwórczymi o jego firmie, że ma coś do ukrycia i nie potrafi podjąć dyskusji z osobą, która go krytykuje.
Podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach chcemy rozmawiać o jeszcze silniejszym partnerstwie po...
Właściwe techniki prowadzenia auta pozwalają zredukować zużycie paliwa nawet o 25%. Oprócz tego, co jest równie...
Dzięki dyrektywie Women on Boards już we wszystkich krajach zwiększy się różnorodność płci we władzach. Na tej z...
Dwa dni, 44 wystąpienia, panele i dyskusje oraz ponad 700 uczestników – tak wyglądał VII Krajowy Kongres Forów S...
Na tegorocznych rekordowych targach Agrotech wspólne stoisko „Wieści Rolniczych” i „Rzeczpospolitej” stało się o...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas