Reklama
Rozwiń
Reklama

ABC Data ujawnia prognozy

Dystrybucyjna grupa w tym roku ma wypracować ponad 49 mln zł zysku netto, przy przychodach wynoszących 4,76 mld zł. Jaki będzie 2016?

Publikacja: 12.11.2015 08:28

ABC Data z reguły swoje coroczne prognozy podawała w okolicach maja, jednak w tym roku zrobiła to później ze względu na odwrócony VAT, który zaczął obowiązywać w lipcu. W podanym dziś rano komunikacie możemy przeczytać, że grupa prognozuje wypracowanie w 2015 r. prawie 49,1 mln zł zysku netto i nieco ponad 68 mln zł EBITDA. Z kolei przychody mają wynieść 4,76 mld zł.

- Zarząd będzie dokonywał oceny przebiegu realizacji prognozy na podstawie realizacji budżetu i aktualizacji założeń na podstawie których prognoza została sporządzona – podała spółka. Prognoza nie uwzględnia akwizycji. Natomiast zakłada m.in. rozwój na rynkach zagranicznych i utrzymywanie się stałych kursów podstawowych walut, w których prowadzone są operacje spółek z grupy.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama