Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 12.11.2015 08:28 Publikacja: 12.11.2015 08:28
ABC Data z reguły swoje coroczne prognozy podawała w okolicach maja, jednak w tym roku zrobiła to później ze względu na odwrócony VAT, który zaczął obowiązywać w lipcu. W podanym dziś rano komunikacie możemy przeczytać, że grupa prognozuje wypracowanie w 2015 r. prawie 49,1 mln zł zysku netto i nieco ponad 68 mln zł EBITDA. Z kolei przychody mają wynieść 4,76 mld zł.
- Zarząd będzie dokonywał oceny przebiegu realizacji prognozy na podstawie realizacji budżetu i aktualizacji założeń na podstawie których prognoza została sporządzona – podała spółka. Prognoza nie uwzględnia akwizycji. Natomiast zakłada m.in. rozwój na rynkach zagranicznych i utrzymywanie się stałych kursów podstawowych walut, w których prowadzone są operacje spółek z grupy.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Firma otrzymała decyzję o wsparciu na realizację nowej inwestycji w ramach Krakowskiego Parku Technologicznego....
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Akademia Przedsiębiorczości BraveCamp, realizowana przez Inkubator Uniwersytetu Warszawskiego już od ośmiu lat,...
Przez ostatnie dziesięć lat polski ekosystem start-upowy przeszedł ogromną transformację – od anonimowej na aren...
29 września odbędzie się Gala Finałowa BraveCampu – jednego z najważniejszych wydarzeń na mapie akademickiej prz...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
Według różnych badań, firmy – szczególnie małe i średnie – nadal nie wykorzystują w pełni możliwości, które dają...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas