Aktualizacja: 14.12.2020 06:31 Publikacja: 13.12.2020 21:00
Foto: Adobe Stock
Zamknięci w domach Polacy zmienili nie tylko sposób robienia zakupów, ale sięgali częściej po różne formy rozrywki – od streamingu po czytanie. W efekcie zmiany widać na rynku książek – z panelu firmy Nielsen, opartego na danych ponad 240 księgarń, wynika, że w tym roku sprzedaż rośnie dwucyfrowo. Zwolniła nieco podczas lockdownu wiosennego (efekt zamknięcia stacjonarnych sklepów), a potem wróciła.
– Rynek rósł już w 2019 r., w 2020 trend się utrzymuje – mówi Renek Mendruń z Nielsen Book w Polsce. Firma podaje również, że książki drożeją, choć ten wskaźnik zmienia się sezonowo – najsilniejsze wzrosty widać w okresie sierpień–wrzesień, co jest efektem początku roku szkolnego, a także w grudniu, kiedy przypada sezon na prezenty.
Rząd Wielkiej Brytanii ogłosił „największy w historii” pakiet sankcji antyrosyjskich. Jego celem jest zwiększeni...
Zgodnie z oczekiwaniami nowym prezesem Polskiej Grupy Zbrojeniowej został Adam Leszkiewicz. Wygrał konkurs, któr...
Adam Leszkiewicz zrezygnował z pełnienia funkcji prezesa zarządu Grupy Azoty - podała spółka. Leszkiewicz w złoż...
USA i Wielka Brytania podpiszą nową umowę handlową, RPP tnie stopy procentowe, co może ożywić rynek mieszkaniowy...
NASK stworzył system do elektronicznego zarządzania dokumentacją. – Przekazanie go samorządom jest jak wrzucenie...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas