Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 26.07.2019 14:50 Publikacja: 26.07.2019 14:19
Foto: Bloomberg
Parki rozrywki, takie jak Legoland mają to do siebie, że znaczna część atrakcji jest pod gołym niebem. Co oznacza, że odwiedzający je turyści narażeni są na działanie promieni słonecznych. Oczywiście większość z nich zabezpiecza się kupując buteleczki z kremami chroniącymi przed działaniem słońca i w ten sposób przy okazji zwiększa ilość plastiku w obiegu.
Legoland Windsor postanowił zrobić coś z tym problemem i dał swoim klientom możliwość skorzystania z darmowego kremu z filtrem. Prosto z dyspensera, który może i jest plastikowy, ale pozwala zawrzeć w sobie zawartość wielu buteleczek z kremem i uzupełniany jest z opakowań zbiorczych. Razem oznacza to taką samą ochronę i mniej zanieczyszczeń.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
PFR Ventures przeznacza aż 240 mln zł na innowacje – pieniądze trafią do trzech nowych funduszy VC. Na rynek tra...
Urząd zawiadujący telekomunikacją, pocztą, a za chwilę również internetem, nie ma od dziś prezesa. Ministerstwo...
Raport BloombergNEF ujawnia, że banki wciąż więcej inwestują w paliwa kopalne niż w czystą energię. USA i Chiny...
Indeks Nasdaq Biotechnology od kwietnia urósł o jedną czwartą. Natomiast na GPW branża nadal jest w niełasce. Na...
Do około 13 mln gospodarstw domowych w Polsce ma trafić broszura informująca, jak zachować się w razie zagrożeń,...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas