Aktualizacja: 26.07.2019 14:50 Publikacja: 26.07.2019 14:19
Foto: Bloomberg
Parki rozrywki, takie jak Legoland mają to do siebie, że znaczna część atrakcji jest pod gołym niebem. Co oznacza, że odwiedzający je turyści narażeni są na działanie promieni słonecznych. Oczywiście większość z nich zabezpiecza się kupując buteleczki z kremami chroniącymi przed działaniem słońca i w ten sposób przy okazji zwiększa ilość plastiku w obiegu.
Legoland Windsor postanowił zrobić coś z tym problemem i dał swoim klientom możliwość skorzystania z darmowego kremu z filtrem. Prosto z dyspensera, który może i jest plastikowy, ale pozwala zawrzeć w sobie zawartość wielu buteleczek z kremem i uzupełniany jest z opakowań zbiorczych. Razem oznacza to taką samą ochronę i mniej zanieczyszczeń.
Biały Dom szykuje nowe sankcje na Rosję, bo zmusić Kreml do zakończenia konfliktu na Ukrainie. Erste Group przej...
Choć Donald Trump postulował, by kraje NATO wydawały aż 5 proc. swojego PKB na obronność, to mimo buńczucznych z...
W Stoczni Wojennej w poniedziałek odbyło się symboliczne rozpoczęcie budowy, czyli tzw. palenie blach drugiej fr...
Stany Zjednoczone i Ukraina podpisały przełomową umowę surowcową, Polska boryka się z demograficznym kryzysem, a...
Poprawa rentowności, wzrost przychodów ze sprzedaży i znaczące ograniczenie straty – „Rzeczpospolita” jako pierw...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas