Reklama
Rozwiń
Reklama

Runmageddon planuje zagraniczną ekspansję

Rosnąca popularność i jakość biegów przeszkodowych w Polsce zachęca firmę do wejścia na rynki europejskie.

Publikacja: 12.06.2019 21:00

Runmageddon planuje zagraniczną ekspansję

Foto: ROL

Runmageddon, spółka odpowiedzialna za organizację popularnego w Polsce cyklu biegów przeszkodowych, przeprowadza publiczną ofertę akcji, która nie wymaga sporządzania prospektu emisyjnego i zatwierdzenia go przez KNF. Nowe walory chce oferować poprzez własną stronę internetową w ramach tzw. kampanii crowdfundingowej.

– Docelowo planujemy wprowadzić nasze akcje na giełdę, ale to perspektywa kolejnej dekady. Kiedy to będzie możliwe, zależy od wielu czynników, m.in. od tempa rozwoju firmy – uważa Jaro Bieniecki, prezes Runmageddonu i twórca cyklu biegów przeszkodowych. Zauważa, że w 2014 r. imprezy organizowane pod tą marką przyniosły 3 mln zł, a w ubiegłym roku było to już 17 mln zł.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Biznes potrzebuje imigrantów, Shein pod ostrzałem Francji, Trump pomnaża majątek
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Biznes
Zachodnie koncerny znów rejestrują swoje marki w Rosji. Dlaczego to robią?
Biznes
Miało być bezpiecznie, będzie oszczędnie. Rząd majstruje przy cyberbezpieczeństwie
Biznes
Google inwestuje w Niemczech. Dobra wiadomość dla niemieckiego rządu
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Biznes
Nowy cel klimatyczny UE, obniżka stóp i kłopoty handlu
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama