Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Łukasz Gołębiowsk: Poczta Polska zmienia ofertę wraz ze zmieniającym się rynkiem

Ludzie listy piszą, ale piszą ich coraz mniej. Jak zasypać dziurę po listach? Rozmawiamy z Łukasz Gołębiowskim, dyrektorem zarządzającym w Poczcie Polskiej.

Publikacja: 09.05.2016 13:26

#RZECZoBIZNESIE: Łukasz Gołębiowsk: Poczta Polska zmienia ofertę wraz ze zmieniającym się rynkiem

Foto: ekonomia.rp.pl

W obliczu zmian technologicznych PP wykorzystuje inne możliwości rozwoju.

– Jest to oczywiście e-commerce. Bowiem spadają listy, ale paczki dla osób robiących zakupy w internecie znakomicie rosną. Bardzo mocno staramy się też zwrócić uwagę na zaproponowanie obywatelom bezpiecznej i prostej komunikacji cyfrowej, która będzie wywoływała skutki prawne – wskazuje Łukasz Gołębiowski.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Biotechnologiczne spółki z szansą na wzrosty
Biznes
Rząd zamawia druk Poradnika Bezpieczeństwa. Ile za to zapłacimy i kiedy do nas dotrze?
Biznes
Trump w Londynie, 4 mld na cybertarczę i zapowiedź głębokich reform w Niemczech
Biznes
Rosyjskie ambicje kosmiczne. Konkurent Starlinka w fazie testów?
Biznes
Potężny atak hakerski. Wyciekły dane logowania ponad 140 tysięcy kont Polaków
Reklama
Reklama