Reklama
Rozwiń
Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Łukasz Gołębiowsk: Poczta Polska zmienia ofertę wraz ze zmieniającym się rynkiem

Ludzie listy piszą, ale piszą ich coraz mniej. Jak zasypać dziurę po listach? Rozmawiamy z Łukasz Gołębiowskim, dyrektorem zarządzającym w Poczcie Polskiej.

Publikacja: 09.05.2016 13:26

#RZECZoBIZNESIE: Łukasz Gołębiowsk: Poczta Polska zmienia ofertę wraz ze zmieniającym się rynkiem

Foto: ekonomia.rp.pl

W obliczu zmian technologicznych PP wykorzystuje inne możliwości rozwoju.

– Jest to oczywiście e-commerce. Bowiem spadają listy, ale paczki dla osób robiących zakupy w internecie znakomicie rosną. Bardzo mocno staramy się też zwrócić uwagę na zaproponowanie obywatelom bezpiecznej i prostej komunikacji cyfrowej, która będzie wywoływała skutki prawne – wskazuje Łukasz Gołębiowski.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
USA obniżą cła na unijną stal, jeśli UE spełni jeden warunek. Chodzi o przepisy cyfrowe
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Biznes
Arabska przystań rosyjskich bogaczy. Tam sankcje nie działają
Biznes
Amica ma spadek przychodów, ale poprawia zyski
Biznes
Ukraina negocjuje z USA, wojskowe Schengen i paliwa kopalne na COP30
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Biznes
Gospodarcza pogoń trwa
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama