Grupa CCC na nowo otwiera markę Rage Age

Od września pod luksusową marką niegdyś tylko dla panów odkupioną przez eobuwie.pl od syndyka Grupy Próchnik pojawi się kolekcja odzieży dla kobiet. Ceny mają być „konkurencyjne”.

Aktualizacja: 17.08.2020 11:53 Publikacja: 17.08.2020 11:45

Grupa CCC na nowo otwiera markę Rage Age

Foto: Bloomberg

Eobuwie.pl, spółka e-commerce kontrolowana przez CCC, poinformowała dziś o planach wobec marki Rage Age, którą odkupiła od Próchnika w 2019 r. Nowy właściciel zdecydował, że będzie to marka internetowa. Rozszerzanie jej profilu o kolekcję dla pań zaczął od obuwia. Teraz najwyraźniej przyszedł czas na odzież damską.

Jak podało Eobuwie.pl, nowa kolekcja ubrań i obuwia dostępna od września, zarówno pod adresem obuwniczego potentata Internetu, jak i na platformie Modivo.pl, założonej przez CCC.

Eobuwie.pl zapowiada z jednej strony produkty o wysokiej jakości, z drugiej Marcin Grzymkowski, prezes spółki sugeruje, że kolekcja damska Rage Age będzie konkurować ceną. Nie precyzuje przy tym, z którymi markami. 

- Rage Age nie bez powodu kojarzone było głównie z modą męską. Dotychczas na rynku pojawiły się jedynie pojedyncze modele damskie. Krokiem milowym w historii marki jest stworzona właśnie pełna linia odzieży damskiej. Chcemy zaskoczyć naszych klientów różnorodnością wyboru, jakością wykonania oraz konkurencyjnymi cenami – mówi cytowany w komunikacie Marcin Grzymkowski.

Jak podaje eobuwie.pl, w nowej kolekcji postawiono na wysokiej jakości tkaniny, m.in.: włoskie, hiszpańskie i portugalskie oraz dodatki - usztywnienia, poduszki, filce, zamki oraz guziki.

W części męskiej będzie około 100 modeli ubrań, takich jak: koszule, marynarki casual czy koszulki z krótkim oraz długim rękawem. Osoby poszukujące bardziej formalnego stroju odnajdą w ofercie m.in. garnitur czy marynarkę smokingową. W kolejnych miesiącach konfekcja zostanie uzupełniona o casualowe koszule, bluzy, spodnie (szorty, joggery i chinosy) czy parki przeciwdeszczowe.

W części damskiej kolekcja obejmuje około 60 modeli, w tym płaszcze z wełny i alpaki, skórzane ramoneski, spodnie, bluzy, t-shirty oraz kardigany – wylicza spółka. Znajdą się w niej też sukienki i spódnice.

„Marka Rage Age powstaje zgodnie z zasadami „fair trade” oraz „less waste”. Wszystkie ubrania szyte są przez mistrzów krawiectwa w profesjonalnych szwalniach” - podano.

Wejście nowej kolekcji Rage Age z początkiem września 2020 r., poprzedzi kampania marketingowa – zapowiedziało eobuwie.pl.

Notowany na giełdzie Próchnik (obecni w upadłości) w kupił działające od 2009 r. Rage Age za 18 mln zł w 2017 roku. Jednym ze sprzedających był Rafał Bauer, b. już prezes Próchnika. Kolekcje dla marki projektował Rafał Czapul.

Eobuwie.pl, spółka e-commerce kontrolowana przez CCC, poinformowała dziś o planach wobec marki Rage Age, którą odkupiła od Próchnika w 2019 r. Nowy właściciel zdecydował, że będzie to marka internetowa. Rozszerzanie jej profilu o kolekcję dla pań zaczął od obuwia. Teraz najwyraźniej przyszedł czas na odzież damską.

Jak podało Eobuwie.pl, nowa kolekcja ubrań i obuwia dostępna od września, zarówno pod adresem obuwniczego potentata Internetu, jak i na platformie Modivo.pl, założonej przez CCC.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Biznes
Krzysztof Gawkowski: Nikt nie powinien mieć TikToka na urządzeniu służbowym
Biznes
Alphabet wypłaci pierwszą w historii firmy dywidendę
Biznes
Wielkie firmy zawierają sojusz kaucyjny. Wnioski do KE i UOKiK
Biznes
KGHM zaktualizuje strategię i planowane inwestycje
Biznes
Rośnie znaczenie dobrostanu pracownika