Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 27.11.2019 12:53 Publikacja: 27.11.2019 12:38
Victoria Beckham
Foto: Flickr / jingdianmeinv
Była wokalistka zespołu Spice Girls założyła własną markę odzieżową Victoria Beckham Limited w 2008 r. i od tego czasu firma nie osiągnęła jeszcze żadnego zysku na koniec roku obrotowego. W 2018 r. firma po raz kolejny zanotowała stratę, która wyniosła 12,3 mln funtów. Sprzedaż spadła w tym czasie o 16 proc. do 25 mln funtów.
Prezes firmy, Ralph Toledano, twierdzi, że wyniki oznaczają stabilizację sprzedaży po latach rosnącego popytu na odzież i akcesoria gwiazdy. Jak zaznaczył w rozmowie z portalem Business of Fashion, wyniki za miniony rok zgadzają się z oczekiwaniami i nie były zaskoczeniem dla zarządu, a celem firmy wciąż pozostaje „osiągnięcie zysku jak najszybciej jest to możliwe”.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Pekin reaguje na zamknięcie granicy polsko-białoruskiej, w Madrycie rusza runda rozmów handlowych USA–Chiny, a P...
Przedstawiciele Politechniki Warszawskiej zaprezentowali na targach przemysłu obronnego swoje technologie i odby...
Niemiecki koncern motoryzacyjny Mercedes-Benz wystąpił do rosyjskiego Federalnego Urzędu ds. Własności Intelektu...
Akcja amerykańskich służb imigracyjnych w zakładzie Hyundaia w USA opóźni otwarcie fabryki co najmniej o dwa mie...
Polska przyspiesza zakupy systemów antydronowych, niemieccy eksporterzy obawiają się spadku konkurencyjności, a...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas