Reklama
Rozwiń
Reklama

Marka Victorii Beckham znów przyniosła stratę

Victoria Beckham nie radzi sobie w biznesie. Jej sieć odzieżowa nie zakończyła jeszcze ani jednego roku na plusie, odkąd powstała ponad dekadę temu.

Aktualizacja: 27.11.2019 12:53 Publikacja: 27.11.2019 12:38

Victoria Beckham

Victoria Beckham

Foto: Flickr / jingdianmeinv

ala

Była wokalistka zespołu Spice Girls założyła własną markę odzieżową Victoria Beckham Limited w 2008 r. i od tego czasu firma nie osiągnęła jeszcze żadnego zysku na koniec roku obrotowego. W 2018 r. firma po raz kolejny zanotowała stratę, która wyniosła 12,3 mln funtów. Sprzedaż spadła w tym czasie o 16 proc. do 25 mln funtów.

Prezes firmy, Ralph Toledano, twierdzi, że wyniki oznaczają stabilizację sprzedaży po latach rosnącego popytu na odzież i akcesoria gwiazdy. Jak zaznaczył w rozmowie z portalem Business of Fashion, wyniki za miniony rok zgadzają się z oczekiwaniami i nie były zaskoczeniem dla zarządu, a celem firmy wciąż pozostaje „osiągnięcie zysku jak najszybciej jest to możliwe”.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Rekord na kolei i czeska konkurencja, rząd Francji ocalał, atak na CCC
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Biznes
Oligarcha stracił superjacht. Złoty fortepian odpłynął w siną dal
Biznes
Zarobki w służbie cywilnej, dronowa ofensywa UE i oferta Orlenu dla Azotów
Biznes
Austriacki miliarder ukrywał pieniądze przed wierzycielami. Sąd wydał wyrok
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Najbardziej zadłużone firmy Rosji. Gazprom na czele
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama