Była wokalistka zespołu Spice Girls założyła własną markę odzieżową Victoria Beckham Limited w 2008 r. i od tego czasu firma nie osiągnęła jeszcze żadnego zysku na koniec roku obrotowego. W 2018 r. firma po raz kolejny zanotowała stratę, która wyniosła 12,3 mln funtów. Sprzedaż spadła w tym czasie o 16 proc. do 25 mln funtów.

Prezes firmy, Ralph Toledano, twierdzi, że wyniki oznaczają stabilizację sprzedaży po latach rosnącego popytu na odzież i akcesoria gwiazdy. Jak zaznaczył w rozmowie z portalem Business of Fashion, wyniki za miniony rok zgadzają się z oczekiwaniami i nie były zaskoczeniem dla zarządu, a celem firmy wciąż pozostaje „osiągnięcie zysku jak najszybciej jest to możliwe”.

Czytaj także:  Luksusowy dom mody wycofał koszule kojarzone z Auschwitz 

Victoria Beckham rozpoczęła sprzedaż od linii eleganckich sukni, a następnie poszerzyła asortyment o modną odzież, akcesoria i kosmetyki. W kwietniu 2018 r. firma rozpoczęła współpracę z Reebokiem, której owocem była wspólna linia odzieży sportowej. Obecnie marka Victoria Beckham Limited posiada ponad 400 sklepów na świecie i cieszy się powszechnym uznaniem, choć wciąż nie widać tego w rocznych wynikach spółki. Zarówno założycielka firmy, jak i jej prezes, patrzą jednak optymistycznie na przyszłość i są pewni, że zysk w końcu nastąpi. Potrzeba im tylko cierpliwości.