Szczegóły finansowe nie został ujawnione, ale wiadomo, że dzięki tej transakcji powstanie wielokanałowa platforma o największym zasięgu w Polsce. – Co roku sprzedajemy blisko pół miliona biletów na rozmaite wydarzenia – podkreśla Ewa Szmidt-Belcarz, prezes Empiku.
Czytaj także: Giganci IT stworzyli aplikację dla polskich pielgrzymów
Jak dodaje, badania rynku wskazują, że Empik jest najczęściej kojarzonym miejscem zakupu wejściówek. – Aby lepiej obsługiwać ten rynek, już niedługo ruszamy z multikanałową bileterią Empik Bilety i jednocześnie zainwestowaliśmy w jedno z najbardziej innowacyjnych rozwiązań na rynku – aplikację Going, która od 2015 r. dynamicznie się rozwija – kontynuuje Szmidt-Belcarz. – Jestem przekonana, że dzięki połączeniu zasięgu i skali Empiku oraz innowacyjności Going, uda nam się stworzyć ofertę z szerokim wachlarzem eventów, zarówno muzycznych, sportowych i rozrywkowych, jak i mniej masowych i niszowych – zaznacza.
Dla Going współpraca z Empikiem to milowy krok. – Kilka lat temu, gdy tworzyłem Going naszym marzeniem było, aby działać na wielką skalę i nadawać nową jakość branży wydarzeń – mówi Maciej Gastoł, prezes Going.
Aplikacja ta nie służy tylko sprzedaży biletów. Jak wyjaśnia, przede wszystkim inspiruje, jak najlepiej spędzić wolny czas. – Układamy autorskie zestawienia i selekcje wydarzeń, dzięki czemu nasi użytkownicy nie przeoczą najciekawszych z nich, a bilety kupią w dogodny dla siebie sposób. W porównaniu do tradycyjnych bileterii, stawiamy na innowacyjne rozwiązania, np. jako jedyni na rynku mamy funkcjonalność przekazywania biletów znajomym w kilku łatwych kliknięciach – wskazuje Gastoł.