Reklama

Szwajcaria: Jedyne na świecie takie kolczyki na aukcji Sotheby's

Gwiazdami wiosennej aukcji biżuterii i klejnotów w domu Sotheby's w Genewie mają być dwa wyjątkowe diamenty, niebieski i różowy, które jako para stanowią niezwykłe kolczyki. Błękitny wyceniony jest na 38-50 mln USD, a różowy na 12,5-18 mln.

Aktualizacja: 12.04.2017 16:35 Publikacja: 12.04.2017 16:16

Szwajcaria: Jedyne na świecie takie kolczyki na aukcji Sotheby's

Foto: www.sothebys.com

"Diamenty te są najważniejszą parą kolczyków kiedykolwiek oferowaną na aukcji" - powiedział szef międzynarodowego działu biżuterii w Sotheby's, David Bennett. Dodał, że tak doskonale wybarwione diamenty "są ogromnie rzadkie i każdy z nich jest cudownym kamieniem w swojej klasie. Razem, jako para kolczyków, bliźniaczy brat i siostra, po prostu zapierają dech".

Nazwane zostały Apollo Blue - Błękitnym Apollem (dosł. apolliński błękit) i Artemis Pink - Różową Artemidą, (dosł. różem Artemidy) "na pamiątkę potężnych i urodziwych bliźniąt, które wśród bogów i bogiń starożytnej Grecji cieszyły się wielką czcią. To diamenty o dużym znaczeniu, nadzwyczajnej prezencji i jesteśmy zaszczyceni, że dom Sotheby's został wybrany do przeprowadzenia ich aukcji" - podkreślił.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Sprzedaż działki pod CPK, Polska potęgą w produkcji zniczy i rekord WIG
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
Porozumienie USA–Chiny, fala pustostanów nadchodzi i napięcia Bruksela–Pekin
Biznes
Zmarł Maciej Adamkiewicz, twórca sukcesu Adamed Pharma. Miał tylko 59 lat
Biznes
Francis Ford Coppola sprzedaje luksusowe zegarki. „Jestem bankrutem”
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Najnowsza, eksperymentalna szczepionka Moderny okazała się nieskuteczna
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama