Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Jan Kasprzycki Rosikoń: Liderzy korzystają z crowdsourcingu

Wierzymy w to, że każdy z nas ma milion pomysłów i poszukując innowacji, możemy zaangażować wszystkich naszych pracowników albo konsumentów - mówi Jan Kasprzycki Rosikoń, dyrektor w EY.

Aktualizacja: 27.10.2016 14:34 Publikacja: 27.10.2016 14:21

#RZECZoBIZNESIE: Jan Kasprzycki Rosikoń: Liderzy korzystają z crowdsourcingu

Foto: Rzeczpospolita

Co naprawdę kryje się pod ideą crowdsourcingu i czym różni się on od takich pojęć, jak crowdfunding i outsourcing?

- Crowdsourcing polega na tym, że oddajemy konkretne działanie do szerokiej grupy społeczności. W ten sposób możemy outsourcować różne elementy, np. finansowe – pozyskiwanie środków, czyli crowdfunding – wyjaśnia Jan Kasprzycki Rosikoń.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Hyundai w ogniu napięć USA–Korea Płd. Fabryka w Georgii opóźniona przez akcję służb
Biznes
Zakupy systemów antydronowych, kłopoty niemieckiego eksportu i decyzja EBC
Biznes
Prezes Totalizatora Sportowego: Jest silne lobby, które chce znieść monopol państwa
Biznes
Elon Musk nie jest już najbogatszym człowiekiem świata. Jest nowy król bogactwa
Biznes
Rosyjskie drony nad Polską, strategia rozwoju do 2035 i IPO Smyka
Reklama
Reklama