#RZECZoBIZNESIE: Jan Kasprzycki Rosikoń: Liderzy korzystają z crowdsourcingu

Wierzymy w to, że każdy z nas ma milion pomysłów i poszukując innowacji, możemy zaangażować wszystkich naszych pracowników albo konsumentów - mówi Jan Kasprzycki Rosikoń, dyrektor w EY.

Aktualizacja: 27.10.2016 14:34 Publikacja: 27.10.2016 14:21

#RZECZoBIZNESIE: Jan Kasprzycki Rosikoń: Liderzy korzystają z crowdsourcingu

Foto: Rzeczpospolita

Co naprawdę kryje się pod ideą crowdsourcingu i czym różni się on od takich pojęć, jak crowdfunding i outsourcing?

- Crowdsourcing polega na tym, że oddajemy konkretne działanie do szerokiej grupy społeczności. W ten sposób możemy outsourcować różne elementy, np. finansowe – pozyskiwanie środków, czyli crowdfunding – wyjaśnia Jan Kasprzycki Rosikoń.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Polskie start-upy bez pieniędzy, odbudowa Ukrainy i współpraca Paryża z Londynem
Biznes
Pepco więcej sprzedaje i rusza ze skupem akcji
Biznes
102 przypadki konfiskaty prywatnych majątków w Rosji. Miliardy dolarów na wojnę
Biznes
Największy atak na Ukrainę, InPost z kolejnym przejęciem, Polska celem hakerów
Biznes
Czy grozi nam cybernetyczna kapitulacja? Wojna w internecie się nasila
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama