Reklama
Rozwiń
Reklama

Drugiej szansy nie będzie

Wyzwania, jakie stoją przed przemysłem motoryzacyjnym, są największe w jego historii.

Publikacja: 24.04.2019 11:00

Na naszych oczach zmienia się w tej branży niemal wszystko – od wkroczenia nowych technologii przez zmiany wymuszone kwestiami środowiskowymi i regulacyjnymi po rodzaj rewolucji dotyczącej kwestii samej sprzedaży pojazdu oraz sposobu korzystania z aut przez firmy i klientów indywidualnych.

To wszystko skazuje sektor na innowacyjność. Tutaj gra nie dotyczy wprowadzenia tej czy innej nowinki albo gadżetu, tutaj chodzi o przeżycie. Wygrają ten wyścig ci, którzy będą w stanie upowszechnić czyste technologie zarówno funkcjonowania, jak i produkcji pojazdów, czy ci, którzy – choć do tego droga okazuje się bardziej kręta, niż zakładano – będą w stanie skutecznie wdrożyć technologie dotyczące autonomicznych aut. W dodatku jeszcze trzeba przekonać klientów, zwłaszcza najmłodszego pokolenia, żeby z tych pojazdów korzystali, co wcale nie jest takie oczywiste. A kupowanie samochodu na własność staje się praktyką coraz rzadszą, trzeba więc ścigać się na oferty wynajmu, wypożyczenia czy jakiegokolwiek innego sposobu użyczenia aut.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Analizy Rzeczpospolitej
Energetyka idzie pod rękę z AI
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Analizy Rzeczpospolitej
E-zakupy coraz mocniej zanurzone w technologii
Analizy Rzeczpospolitej
Krajowy rynek farmaceutyczny w ważnym momencie
Analizy Rzeczpospolitej
Wynajem aut rośnie, ale kłopotów w tej branży też nie brakuje
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Reklama
Reklama