Aktualizacja: 21.06.2018 21:22 Publikacja: 21.06.2018 21:22
Foto: materiały prasowe
Jesteśmy świadkami cyfrowej rewolucji. W jaki sposób Poczta Polska chce brać w niej udział?
Rewolucja cyfrowa, która dzieje się na naszych oczach, ma dla Poczty Polskiej dwie płaszczyzny. Pierwsza to dostarczanie paczek. Druga związana jest z podstawową działalnością poczty, czyli dostarczaniem tradycyjnej korespondencji. Wszystko wskazuje na to, że tradycyjna korespondencja będzie stopniowo zastępowana przez korespondencję elektroniczną. Mówimy o segmencie obsługi administracji państwowej i administracji samorządowej. Wybór modelu z narodowym operatorem cyfrowym oddala ryzyko, że e-Doręczenia byłyby tylko elektroniczne. Poczta Polska jest w stanie świadczyć usługę hybrydową, tzn. przetwarzać dokumenty i przekazywać je do obywateli w formie elektronicznej na kwalifikowaną skrzynkę elektroniczną lub drogą tradycyjną, tj. listem poleconym. Dzięki sieci placówek pocztowych w całym kraju z usługi mogliby korzystać m.in. mieszkańcy miejscowości, w których nie ma innych instytucji oferujących kontakt z administracją państwową.
Jeśli miałaby się ziścić prognoza ONZ, że w roku 2050 przy pozytywnym scenariuszu będzie nas tylko 32 mln, to zn...
Branża ubezpieczeniowa staje przed zupełnie nową sytuacją. Dziś wszelkie decyzje na drodze podejmuje kierowca i...
Prezes grupy banków spółdzielczych SGB Jarosław Dąbrowski uważa, że największym wyzwaniem będzie zbudowanie bezp...
Marek Gróbarczyk, minister gospodarki morskiej i żeglugi śródlądowej uważa, że priorytetem powinna być żegluga ś...
Marek Dziubiński, prezes Medicalgorithmics uważa, że powinniśmy stawać się gospodarką wiedzy, która tworzy zaawa...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas