Reklama

Tematy kampanii. Gospodarka - tak, LGBT - nie

Pracownia IBRIS na zlecenie Onetu zapytała, co tak naprawdę jest dla Polaków najważniejszym tematem kampanii wyborczej. Wśród odpowiedzi jest zdecydowany zwycięzca - mowa o sytuacji gospodarczej po pandemii koronawirusa.

Aktualizacja: 21.06.2020 10:12 Publikacja: 21.06.2020 10:04

Tematy kampanii. Gospodarka - tak, LGBT - nie

Foto: AFP

mz

Sytuacja gospodarcza po pandemii koronawirusa - tak na pytanie o najważniejsze trzy tematy kampanii wyborczej odpowiada 57 proc. ankietowanych w badaniu pracowni IBRIS na zlecenie Onetu. Niewiele mniej - 39,8 proc. badanych uważa za ważne również bezpieczeństwo zdrowotne w związku z pandemią. Te sprawy, bezpośrednio związane z wirusem, to najważniejsze tematy, które pojawiły się w mijającej kampanii wyborczej.

Na trzecim miejscu znalazła się sprawa pedofilii w Kościele katolickim (22,7 proc. wskazań) a tuż za nią znalazł się wzrost cen (20,9 proc.). Na kolejnych miejscach znalazły się zagadnienia związane ze środowiskiem i planetą: ocieplenie klimatu (18,9 proc. wskazań) oraz zanieczyszczenie powietrza - smog (17 proc.). Ważna dla 13,3 proc. ankietowanych jest sprawa kontynuacji programów socjalnych (500 plus), a dla 11,6 proc. kwestia nadchodzącej suszy.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Wydarzenia
Poznaliśmy nazwiska laureatów konkursu T-Mobile Voice Impact Award!
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Wydarzenia
Totalizator Sportowy ma już 70 lat i nie zwalnia tempa
Polityka
Andrij Parubij: Nie wierzę w umowy z Władimirem Putinem
Materiał Promocyjny
Ubezpieczenie domu szyte na miarę – co warto do niego dodać?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama