Poczta w obszarze usług cyfrowych

Gęsta sieć placówek w całym kraju, 25 tys. listonoszy, liczne centra wysyłkowe – tak w kilku słowach można scharakteryzować Pocztę Polską, lidera usług listowych i paczkowych.

Publikacja: 14.10.2015 22:48

Tekst Sponsorowany

Atuty te przekładają się na wysoką terminowość powierzonych przesyłek. Gwarancję jakości usług Poczty Polskiej (PP) stanowią jej pracownicy, którzy zatrudniani są na podstawie umowy o pracę i szkoleni z procedur zachowania tajemnicy pocztowej.

Poczta, dzięki elastycznej ofercie oraz systemowi monitoringu i powiadamiania o przesyłkach, jest obecnie najchętniej wybieranym operatorem logistycznym w kraju. Poza paczkami i listami PP oferuje także szeroki wachlarz innych usług, w tym dla e-commerce, m.in. z zakresu marketingu bezpośredniego, usługi bankowe, ubezpieczeniowe, eZwroty, sprzedaż wysyłkową oraz tzw. logistykę gotówki.

Bezpieczeństwo, terminowość, które wprost przekłada się na finanse klientów, to cechy usług świadczonych przez Pocztę, która w tym roku wybrana została operatorem wyznaczonym.

Poczta Polska to jednak nie tylko tradycyjne przesyłki, ale również usługi cyfrowe. Należąca do PP platforma Envelo oferuje usługi zarówno dla małych, średnich, jak i dużych firm. Przykładem może być dedykowana biznesowi Neofaktura, która umożliwia wysłanie za pośrednictwem Envelo wszystkich faktur, zarówno elektronicznych, jak i papierowych, do wielu odbiorców jednocześnie. Te, które mają być doręczone w formie elektronicznej, trafiają do specjalnej skrzynki na Envelo – Neorachunki. Tradycyjne są zaś automatycznie drukowane i kopertowane, a następnie dostarczane przez listonosza. Envelo zapewnia długotrwałą archiwizację dokumentów na serwerach w Polsce.

Z usług PP skorzystało m.in. PGE Obrót. Platforma innowacyjnych e-usług pocztowych Envelo zbudowała specjalny portal dla energetycznej spółki. Jest on wyposażony w unikalną w skali polskiego rynku możliwość zarządzania pojedynczą przesyłką. Od momentu jego wdrożenia 1 lipca 2014 r. wygenerowano i wysłano już ponad milion faktur. Docelowo otrzymywać je będzie około 5 milionów odbiorców prądu.

Tekst Sponsorowany

Atuty te przekładają się na wysoką terminowość powierzonych przesyłek. Gwarancję jakości usług Poczty Polskiej (PP) stanowią jej pracownicy, którzy zatrudniani są na podstawie umowy o pracę i szkoleni z procedur zachowania tajemnicy pocztowej.

Pozostało 87% artykułu
Czym jeździć
Technologia, której nie zobaczysz. Ale możesz ją poczuć
Tu i Teraz
Skoda Kodiaq - nowy wymiar przestrzeni
Wydarzenia
Bezczeszczono zwłoki w lasach katyńskich
Materiał Promocyjny
GoWork.pl - praca to nie wszystko, co ma nam do zaoferowania!
Wydarzenia
100 sztafet w Biegu po Nowe Życie ponownie dla donacji i transplantacji! 25. edycja pod patronatem honorowym Ministra Zdrowia Izabeli Leszczyny.
Wydarzenia
Marzyłem, aby nie przegrać