Tekst Sponsorowany
Atuty te przekładają się na wysoką terminowość powierzonych przesyłek. Gwarancję jakości usług Poczty Polskiej (PP) stanowią jej pracownicy, którzy zatrudniani są na podstawie umowy o pracę i szkoleni z procedur zachowania tajemnicy pocztowej.
Poczta, dzięki elastycznej ofercie oraz systemowi monitoringu i powiadamiania o przesyłkach, jest obecnie najchętniej wybieranym operatorem logistycznym w kraju. Poza paczkami i listami PP oferuje także szeroki wachlarz innych usług, w tym dla e-commerce, m.in. z zakresu marketingu bezpośredniego, usługi bankowe, ubezpieczeniowe, eZwroty, sprzedaż wysyłkową oraz tzw. logistykę gotówki.
Bezpieczeństwo, terminowość, które wprost przekłada się na finanse klientów, to cechy usług świadczonych przez Pocztę, która w tym roku wybrana została operatorem wyznaczonym.
Poczta Polska to jednak nie tylko tradycyjne przesyłki, ale również usługi cyfrowe. Należąca do PP platforma Envelo oferuje usługi zarówno dla małych, średnich, jak i dużych firm. Przykładem może być dedykowana biznesowi Neofaktura, która umożliwia wysłanie za pośrednictwem Envelo wszystkich faktur, zarówno elektronicznych, jak i papierowych, do wielu odbiorców jednocześnie. Te, które mają być doręczone w formie elektronicznej, trafiają do specjalnej skrzynki na Envelo – Neorachunki. Tradycyjne są zaś automatycznie drukowane i kopertowane, a następnie dostarczane przez listonosza. Envelo zapewnia długotrwałą archiwizację dokumentów na serwerach w Polsce.