Reklama
Rozwiń
Reklama

Wyzwania dla przyszłych liderów

Zdaniem ekspertów warto, by młodzi ludzie brali na siebie odpowiedzialność za to, co dzieje się w spółce w swoim obszarze, niezależnie od tego, czy taka rola jest im przypisana w organizacji.

Publikacja: 09.11.2021 04:00

Wyzwania dla przyszłych liderów

Foto: materiały prasowe

Młodość kojarzona jest z energią, dynamiką, szybkością, chęcią działania, dokonywania zmian i ambicją. Jak dziś te cechy i wartości ujawniają się w ścieżkach kariery obieranych przez młodych ludzi? I jaki wpływ może to mieć na funkcjonowanie firm przemysłowych i innych?

W trakcie dyskusji „Liderzy Przemysłu Przyszłości – jakie modele kariery wybierają młodzi ludzie?", która odbyła się podczas konferencji Kadry Przyszłości – Kadry dla Przemysłu, eksperci zastanawiali się nad kluczowymi problemami, jakie obecnie dotykają rynek pracy w kontekście młodych osób, które dopiero na niego wkraczają.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Patronat Rzeczpospolitej
Kultura spoiwem społecznym
Wydarzenia Gospodarcze
Rolnictwo w obliczu nowych wyzwań
Wydarzenia Gospodarcze
Startuje Agro Show – największe targi rolnicze w Europie
Wydarzenia Gospodarcze
Siła budownictwa w polskiej gospodarce
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Wydarzenia Gospodarcze
Szukajmy przyczyn, nie skutków. Kiedy profilaktyka wkracza na pierwszy plan?
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama