Reklama

JP Weber doradza Hyundai Motor Securities przy projekcie budowy farmy fotowoltaicznej w Polsce

Zespół firmy doradczej JP Weber doradza Hyundai Motor Securities (HMS), koreańskiemu inwestorowi finansowemu, który rozważa budowę farmy fotowoltaicznej o mocy 200 MW w powiecie tureckim.

Publikacja: 07.04.2020 10:00

dgk

Analizy polskiego rynku toczą się od października ubiegłego roku, a rozmowy na temat projektu w powiecie tureckim rozpoczęły się dwa miesiące temu. HMS bierze pod uwagę również inne kraje europejskie, ale to właśnie Polska zdaje się oferować największe możliwości rozwoju fotowoltaiki, uwzględniając dostępne źródła wsparcia publicznego dla nowych przedsięwzięć. Strony inwestycji są aktualnie na etapie podpisania listu intencyjnego.

Jest to pierwszy projekt, jaki HMS chciałby realizować w Polsce. HMS zadeklarował, że stanowi on pierwszy krok do rozwoju całej branży fotowoltaiki w naszym kraju, a także wyraził gotowość rozszerzenia zakresu swojej działalności w Polsce nie tylko o OZE, ale także m.in. o elektrownie wodorowe. Wyraził również nadzieję, że więcej koreańskich firm będzie inwestować w Polsce.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
W sądzie i w urzędzie
Nowa usługa w aplikacji mObywatel. Pięć razy w miesiącu za darmo
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Sądy i trybunały
Tak koalicja 15 października „przejmie” Trybunał Konstytucyjny. Jest zapowiedź
Praca, Emerytury i renty
Emerytury bezdzietnych kobiet. Czy petycja ma szansę zmienić prawo?
Prawo drogowe
Prawo jazdy po 65. roku życia. Będą nowe przepisy w Unii Europejskiej
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Zawody prawnicze
Zakaz używania tytułu i bez presji załatwiania zastępstwa na urlopie. Będą nowe przepisy o adwokaturze
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama