Reklama

Kancelaria CMS doradzała przy sprzedaży marki kosmetycznej

Kancelaria CMS doradzała PZ Cussons, wiodącej grupie działającej w branży produktów konsumenckich w Europie, Azji i Afryce, przy sprzedaży LUKSJI, polskiej marki kosmetyków do pielęgnacji ciała, obecnej w kilku krajach Europy Środkowo-Wschodniej oraz krajach byłej WNP, na rzecz Grupy Sarantis.

Publikacja: 30.04.2020 15:12

mat

LUKSJA to marka, która od trzydziestu lat pomyślnie funkcjonuje na polskim rynku kosmetycznym.

Elementem transakcji pomiędzy PZ Cussons i Sarantis jest także umowa, na mocy której Sarantis będzie prowadzić dystrybucję określonych kluczowych marek PZ Cussons (w tym Carex, Original Source i Morning Fresh) w Polsce oraz w Europie Środkowo-Wschodniej.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Prawo w Polsce
Koniec abonamentu RTV. Są założenia nowej ustawy medialnej
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Prawo karne
„Wielki Bu” chce azylu w Niemczech. Jego adwokat mówi o rozgrywkach politycznych
Dane osobowe
Chciał usunięcia danych z policyjnego rejestru, by dostać pracę. Wyrok NSA
Sądy i trybunały
Plan Waldemara Żurka. Czy do Krajowej Rady Sądownictwa trafią tzw. neosędziowie
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Nieruchomości
Kiedy można domagać się drogi koniecznej? Ważny wyrok Sądu Najwyższego
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama