Kancelaria CMS doradzała przy sprzedaży marki kosmetycznej

Kancelaria CMS doradzała PZ Cussons, wiodącej grupie działającej w branży produktów konsumenckich w Europie, Azji i Afryce, przy sprzedaży LUKSJI, polskiej marki kosmetyków do pielęgnacji ciała, obecnej w kilku krajach Europy Środkowo-Wschodniej oraz krajach byłej WNP, na rzecz Grupy Sarantis.

Publikacja: 30.04.2020 15:12

mat

LUKSJA to marka, która od trzydziestu lat pomyślnie funkcjonuje na polskim rynku kosmetycznym.

Elementem transakcji pomiędzy PZ Cussons i Sarantis jest także umowa, na mocy której Sarantis będzie prowadzić dystrybucję określonych kluczowych marek PZ Cussons (w tym Carex, Original Source i Morning Fresh) w Polsce oraz w Europie Środkowo-Wschodniej.

Pozostało 82% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Konsumenci
Pozew grupowy oszukanych na pompy ciepła. Sąd wydał zabezpieczenie
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Sądy i trybunały
Dr Tomasz Zalasiński: W Trybunale Konstytucyjnym gorzej już nie będzie
Konsumenci
TSUE wydał ważny wyrok dla frankowiczów. To pokłosie sprawy Getin Banku
Nieruchomości
Właściciele starych budynków mogą mieć problem. Wygasają ważne przepisy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Prawo rodzinne
Przy rozwodzie z żoną trzeba się też rozstać z częścią krów