Baker & McKenzie doradcą przy sprzedaży DOBROPLAST

Kancelaria Baker & McKenzie doradzała przy sprzedaży czołowego polskiego producenta okien PCV, DOBROPLAST na rzecz AFG International AG

Publikacja: 08.11.2012 07:00

Tomasz Krzyżanowski, partner Baker & McKenzie

Tomasz Krzyżanowski, partner Baker & McKenzie

Foto: rp.pl

Zespołem doradców kierował partner Tomasz Krzyżanowski. Przebieg transakcji koordynował Piotr Siezieniewski, radca prawny z warszawskiego biura Baker & McKenzie. Za kwestie podatkowe odpowiadał natomiast zespół doradców podatkowych Baker & McKenzie kierowany przez partnera Piotra Wysockiego.

– W przypadku sprzedaży DOBORPLAST, szczególną satysfakcję dała nam  możliwość uczestniczenia w transakcji, w której działające z sukcesem polskie przedsiębiorstwo, niekwestionowany lider w swej branży, łączy swój potencjał z zagranicznym inwestorem branżowym. Finalizacja przedsięwzięcia zakończona sukcesem przyniosła nam nowe cenne doświadczenia, które będziemy mogli wykorzystać w kolejnych zleceniach - powiedział Tomasz Krzyżowski

Zobacz »

W kancelariach

DOBROPLAST jest liderem stolarki PCV na rynku krajowym i jednym z czołowych producentów okien i drzwi PCV w Europie. Dysponuje ponad trzydziestoma liniami produkcyjnymi wyposażonymi w najnowocześniejsze maszyny, a także w najwyższej klasy narzędzia ekstruzyjne.

Kupujący DOBROPLAST – AFG International AG – to notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych SIX, wiodąca szwajcarska spółka z branży materiałów dla sektora budowlanego, posiadająca około 50 spółek produkcyjnych i dystrybucyjnych. Prowadzi międzynarodową działalność w ponad 70 krajach świata.

Matura i egzamin ósmoklasisty
Matura 2025: język polski. Odpowiedzi i arkusze CKE
Matura i egzamin ósmoklasisty
Matura 2025: matematyka - poziom podstawowy. Odpowiedzi
Zawody prawnicze
Stowarzyszenia prawnicze chcą odwołania Adama Bodnara. Wnioskują do prezydenta
ZUS
Obniżki składki zdrowotnej na razie nie będzie. Niektóre firmy zapłacą więcej
Matura i egzamin ósmoklasisty
Matura i egzamin ósmoklasisty 2025 z "Rzeczpospolitą" i WSiP
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku