Pojawiło się pod nimi ponad 400 komentarzy. Również sam ubezpieczyciel próbuje angażować użytkowników we własne działania – właśnie postawił przed nimi nowe wyzwanie i poprosił, aby zostało ono rozwiązane w ciągu dwóch tygodni. Najlepsze propozycje zostaną nagrodzone.
- Dotychczas tylko użytkownicy mogli zgłaszać nowe pomysły i dyskutować na temat propozycji dodanych przez innych użytkowników – wyjaśnia Maciej Kuźmicz, rzecznik firmy. - Oprócz zbierania inicjatyw od użytkowników, Ergo Hestia zachęcać będzie społeczność Forum Idei do oceniania rozwiązań i propozycji firmy. Przez kolejne dwa tygodnie użytkownicy będą mieli szansę wykazania się i opracowania rozwiązań, które mógłby wprowadzić ubezpieczyciel, aby ubezpieczenia stały się bardziej namacalne. W planach są kolejne specjalne zadania dla społeczności, w których firma będziemy zadawać pytania, sugerować rozwiązania, testować nowości wspólnie z klientami.
Dodaje przy tym, że w zadaniu specjalnym firma zadaje konkretne pytanie społeczności, a odpowiedzi użytkowników będą inspiracją przy pracach nad nowymi produktami czy procesami opieki nad klientem. - To narzędzie daje nam niepowtarzalną możliwość informacji zwrotnej od klientów jeszcze zanim wprowadzimy dane rozwiązanie, co pozwala na jeszcze lepsze dopasowanie do oczekiwań odbiorców naszych produktów i usług – podsumowuje Kuźmicz.
W ramach pierwszego zadania specjalnego, Ergo Hestia poprosiła użytkowników Forum o odpowiedzi na pytania: w jaki sposób ubezpieczenie może stać się namacalne? Jak klient może poczuć że jest dobrze chroniony? Jak ubezpieczyciel może sprawić by klient, który nie doświadczył likwidacji szkody był w stanie „sprawdzić działanie ubezpieczeń"? Ubezpieczyciel pyta też o to, jak może sprawić by klient, który nie jest ubezpieczony poza obowiązkowymi ubezpieczeniami poczuł, jak dobrze jest być ubezpieczonym?
Forum Idei jest otwarte. Mogą z niego skorzystać nie tylko klienci firmy: zaproszeni są także agenci ubezpieczeniowi oraz wszyscy, którzy chcą wpływać na ubezpieczenia w Polsce.