Reklama
Rozwiń

Sami kształtujemy ubezpieczenia

Ponad 200 użytkowników, którzy dobrowolnie przystąpili do Forum Idei Ergo Hestii zgłosiło już 55 pomysłów jak zmienić, udoskonalić, unowocześnić ubezpieczenia w Polsce.

Publikacja: 20.03.2015 13:07

Sami kształtujemy ubezpieczenia

Foto: Bloomberg

Pojawiło się pod nimi ponad 400 komentarzy. Również sam ubezpieczyciel próbuje angażować użytkowników we własne działania – właśnie postawił przed nimi nowe wyzwanie i poprosił, aby zostało ono rozwiązane w ciągu dwóch tygodni. Najlepsze propozycje zostaną nagrodzone.

- Dotychczas tylko użytkownicy mogli zgłaszać nowe pomysły i dyskutować na temat propozycji dodanych przez innych użytkowników – wyjaśnia Maciej Kuźmicz, rzecznik firmy. - Oprócz zbierania inicjatyw od użytkowników, Ergo Hestia zachęcać będzie społeczność Forum Idei do oceniania rozwiązań i propozycji firmy. Przez kolejne dwa tygodnie użytkownicy będą mieli szansę wykazania się i opracowania rozwiązań, które mógłby wprowadzić ubezpieczyciel, aby ubezpieczenia stały się bardziej namacalne. W planach są kolejne specjalne zadania dla społeczności, w których firma będziemy zadawać pytania, sugerować rozwiązania, testować nowości wspólnie z klientami.

Dodaje przy tym, że w zadaniu specjalnym firma zadaje konkretne pytanie społeczności, a odpowiedzi użytkowników będą inspiracją przy pracach nad nowymi produktami czy procesami opieki nad klientem. - To narzędzie daje nam niepowtarzalną możliwość informacji zwrotnej od klientów jeszcze zanim wprowadzimy dane rozwiązanie, co pozwala na jeszcze lepsze dopasowanie do oczekiwań odbiorców naszych produktów i usług – podsumowuje Kuźmicz.

W ramach pierwszego zadania specjalnego, Ergo Hestia poprosiła użytkowników Forum o odpowiedzi na pytania: w jaki sposób ubezpieczenie może stać się namacalne? Jak klient może poczuć że jest dobrze chroniony? Jak ubezpieczyciel może sprawić by klient, który nie doświadczył likwidacji szkody był w stanie „sprawdzić działanie ubezpieczeń"? Ubezpieczyciel pyta też o to, jak może sprawić by klient, który nie jest ubezpieczony poza obowiązkowymi ubezpieczeniami poczuł, jak dobrze jest być ubezpieczonym?

Forum Idei jest otwarte. Mogą z niego skorzystać nie tylko klienci firmy: zaproszeni są także agenci ubezpieczeniowi oraz wszyscy, którzy chcą wpływać na ubezpieczenia w Polsce.

Reklama
Reklama

Każdy internauta od początku roku ma możliwość realnego wpływu na kształt ubezpieczeń. Zasada jest prosta – zgłoszony pomysł na usprawnienie lub nowy produkt musi zyskać poparcie społeczności. Każdy z użytkowników za aktywność na Forum otrzymuje punkty, które następnie może inwestować w konkretne pomysły. Firma wdroży te pomysły, które zyskają poparcie społeczności i są rentowne.

Pojawiło się pod nimi ponad 400 komentarzy. Również sam ubezpieczyciel próbuje angażować użytkowników we własne działania – właśnie postawił przed nimi nowe wyzwanie i poprosił, aby zostało ono rozwiązane w ciągu dwóch tygodni. Najlepsze propozycje zostaną nagrodzone.

- Dotychczas tylko użytkownicy mogli zgłaszać nowe pomysły i dyskutować na temat propozycji dodanych przez innych użytkowników – wyjaśnia Maciej Kuźmicz, rzecznik firmy. - Oprócz zbierania inicjatyw od użytkowników, Ergo Hestia zachęcać będzie społeczność Forum Idei do oceniania rozwiązań i propozycji firmy. Przez kolejne dwa tygodnie użytkownicy będą mieli szansę wykazania się i opracowania rozwiązań, które mógłby wprowadzić ubezpieczyciel, aby ubezpieczenia stały się bardziej namacalne. W planach są kolejne specjalne zadania dla społeczności, w których firma będziemy zadawać pytania, sugerować rozwiązania, testować nowości wspólnie z klientami.

Reklama
Ubezpieczenia
PPK będą dalej rosnąć. Nie można zaniedbać edukacji i promocji
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Ubezpieczenia
Andrzej Klesyk prezesem PZU ze zgodą KNF
Ubezpieczenia
Zgrzyt na linii zarząd PZU - skarb państwa. Spółka wypłaci sowitą dywidendę
Ubezpieczenia
Zmiana za sterami PZU Życie
Ubezpieczenia
Szefowa LINK4 odchodzi ze stanowiska. Oficjalnie: Chęć realizacji nowych wyzwań
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama