Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 09.04.2015 08:26 Publikacja: 08.04.2015 22:00
3 zdjęcia
ZobaczŁódzki tenisista Jerzy Janowic
Foto: Fotorzepa
Zakłady mają różne pomysły, jak wykorzystać znane postaci estrady, filmu, telewizji czy aren sportowych w promocji ubezpieczeń. Liberty Ubezpieczenia na przykład w swoich spotach postanowiła wykorzystać dziennikarza Bogusława Wołoszańskiego i pojazdy z czasów wojny, aby przekonać kierowców do zakupu pakietu OC+AC. W jednym z nich pyta on retorycznie, czy jadąc na wakacje, ubezpieczymy swój pojazd. W tle stoi czołg M3 Stuart. W najnowszych reklamach Wołoszański znajdzie się na pokładzie legendarnego bombowca B-17. Przypomni, że załoga „latającej fortecy" musiała w czasie przelotu nad Holandią „zmniejszyć ciężar o połowę, żeby wrócić do bazy". Tymczasem w Liberty „już na starcie", czyli przy zakupie ubezpieczenia, jest lżej.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Koniec papierowych formalności po kolizji drogowej dla użytkowników aplikacji mObywatel. Od 1 września dzięki mS...
W pierwszej połowie 2025 r. Grupa PZU wypracowała zysk netto wyższy o ponad 32 proc. niż rok wcześniej. Wynik z...
Komisja Nadzoru Finansowego na wniosek LUX MED oraz LUX MED Investment jednogłośnie zezwoliła na wykonywanie dzi...
W tle odwołania Andrzeja Klesyka z funkcji szefa PZU widać politykę, spór z załogą o podział zysków spółki i bli...
Sprawy potoczyły się błyskawicznie. W czwartek rano pojawiły się pierwsze informacje o planach odwołania szefa P...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas