- Po raz pierwszy pokazujemy w spocie telewizyjnym atuty ubezpieczeń zdrowotnych, oferowanych przez Avivę jako uzupełnienie ubezpieczeń na życie. Aviva wypłaca klientom pieniądze w razie zdiagnozowania 11 poważnych zachorowań – nie tylko raka, ale też zawału serca, udaru mózgu i zabiegów chirurgicznych na naczyniach wieńcowych. W zeszłym roku wypłaciliśmy 24 mln zł z tytułu poważnych zachorowań. Nasze ubezpieczenia zdrowotne zapewniają też dostęp do specjalistów i diagnostyki w prywatnych przychodniach i klinikach, wypłaty w razie hospitalizacji oraz świadczenie lekowe – mówi Elżbieta Wójcik, wiceprezes Avivy.
Kampania obejmuje spoty telewizyjne (emitowane w stacjach ogólnopolskich i tematycznych), a także szerokie spektrum działań w internecie (strona www.glosrozsadku.pl, bannery, mailingi, obecność w wyszukiwarce Google, na Facebooku i YouTube).
Za strategię i kreację odpowiada agencja GreyGroup. Spoty zrealizowało studio Film it, reżyseria Xawery Żuławski. Planowanie mediów – ZenithOptimedia. Wsparcie w zakresie public relations – Solski Burson-Marsteller.