W dalszym ciągu słabiej rozwijała się sprzedaż produktów komunikacyjnych. - Rynek tych ubezpieczeń skurczył się o 5-6 proc. jako efekt powracającej konkurencji cenowej, a także spadku sprzedaży nowych samochodów przy jednoczesnym spadku wartości używanych. Na obniżenie wyniku całego rynku ma także wpływ pogarszająca się sytuacja ekonomiczna, która nie zachęca kierowców do zakupu ubezpieczeń autocasco – komentuje Andrzej Jarczyk, prezes grupy. Zysk przed opodatkowaniem wyniósł 10,3 mln zł, czyli był o 3,4 mln zł wyższy niż rok wcześniej.

Uniqa sprzedająca polisy na życie również poprawiła wyniki finansowe. Zysk przed opodatkowaniem wyniósł 3,2 mln zł  w porównaniu z 2,5 mln zł osiągniętymi w analogicznym okresie roku ubiegłego. Wzrost sprzedaży wyniósł 23,6 proc., a wartość składki przypisanej ukształtowała się na poziomie 215,4 mln zł. Produkty ze składką jednorazową przyniosły spółce 170,3 mln zł przypisu, ze składką regularną 45,1 mln zł.