- Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników finansowych w 2013 roku. Zwiększyliśmy składkę i zysk – stwierdził Lidia Fido, dyrektor pionu finansów Link4. - Wypłaciliśmy klientom więcej odszkodowań. Najbardziej cieszy zdecydowana poprawa wyniku technicznego, który wyniósł ponad 11 milionów złotych.
Firma zaczynała działalność na polskim rynku jako pierwsza spółka, która chciała sprzedawać polisy wyłącznie poprzez telefon i internet, czyli w kanale direct. Z czasem rozwinęła też sprzedaż w innych kanałach dystrybucji. Polisy firmy można nabyć u agentów, brokerów, w bankach, supermarketach a nawet w placówkach pocztowych. Można je także kupować za punkty Payback. Link4 oferuje ubezpieczenia dla klientów indywidualnych (komunikacyjne, mieszkaniowe, turystyczne) oraz dla firm (flotowe i majątkowe).
- Od dwóch lat aktywnie działamy w segmencie korporacyjnym w zakresie ubezpieczeń flotowych - powiedział Roger Hodgkiss, prezes Link4. - Ubezpieczamy duże przedsiębiorstwa, takie jak Tesco, ale także mniejsze firmy. W zeszłym roku rozszerzyliśmy ofertę o ubezpieczenia majątkowe dla mikro i małych przedsiębiorstw. W tym chcemy wprowadzić także ubezpieczenia majątkowe dla średnich firm o wartości do 100 milionów złotych – dodał.