– W nowym Uniqa BonusClub klientom dajemy coś więcej niż tylko ubezpieczenie, w myśl haseł: Więcej zniżek! Więcej bezpieczeństwa! Więcej ubezpieczeń! Agentom z kolei przekazujemy narzędzie pomagające promować pełną gamę ubezpieczeń, a dodatkowo uruchamiamy atrakcyjny model premiowania za pozyskiwanie nowych uczestników - mówi Bartosz Słupski, dyrektor Departamentu Zarządzania Relacjami z Klientem Uniqa.
Firma zaznacza, że popularność programów lojalnościowych wśród Polaków nie słabnie od kilku lat. Jak wynika z zeszłorocznego badania instytutu ARC Rynek i Opinia (Monitor Programów Lojalnościowych, źródło: ARC Rynek i Opinia, Monitor Programów Lojalnościowych, październik 2013) ponad połowa z nich przyłączyła się do przynajmniej jednego z kilkuset programów. Nagradzanie i premiowanie klienta to wciąż jeden z najskuteczniejszych sposobów na przywiązanie go do produktów danej marki.
– Aby program był atrakcyjny dla klienta musi być łatwy i przejrzysty. Bardzo istotne, by katalog oferowanych bonusów był ciekawie skonstruowany, tak by każdy z uczestników mógł w nim znaleźć coś dla siebie. Klient jest zbyt ważny, by obdarowywać go błahymi nagrodami, czy kusić nierealnymi wielkim wygranymi. On oczekuje korzyści tu i teraz – mówi Bartosz Słupski.
W nowym programie Uniqa poszerzyła zakres ubezpieczeń kwalifikujących do programu. W zależności od sumy opłaconych składek ubezpieczeniowych, uczestnicy otrzymują jeden z trzech pakietów: Bonus, BonusPLUS, BonusEXTRA. Każdy z nich zawiera zniżki - odpowiednio 5 proc.,10 proc. lub 15 proc. na ubezpieczenia Twój DOM Plus oraz komunikacyjne.
Wszyscy klubowicze dostają gwarancję utrzymania ceny w OC komunikacyjnym. Na powitanie UNIQA wysyła im zestaw startowy z poradnikami i przydatnymi drukami oraz kilka niespodzianek. Klienci mogą śledzić informacje nt. swoich pakietów korzyści w specjalnym serwisie www.uniqabonusclub.pl. Znajdą tam również informacje o trwających konkursach oraz porady dotyczące bezpieczeństwa. Tylko na platformie można wybrać usługi z oferty bonusowej pomocy assistance Uniqa BonusClub. Klienci pakietów BonusPLUS i BonusEXTRA mają możliwość skorzystania z produktów assistance stworzonych specjalnie na potrzeby programu, a są to: Rowerowa frajda, Zadbany pupil, Beztroska podróż, Zdrowe podejście, Udokumentowana pomoc, Spełnione życzenia.