Market ubezpieczeń powiększa ofertę

Coraz więcej ubezpieczycieli przyłącza się do marketu ubezpieczeń online. Współpracę z Inseco.pl rozpoczęły właśnie Allianz i Proama. Jedno i drugie towarzystwo będzie oferowało poprzez tę platformę ubezpieczenia komunikacyjne.

Publikacja: 30.08.2014 15:49

W ten sposób klienci kupujący polisy przez Internet zyskali kolejne miejsce, w którym będą mogli to zrobić, porównując ofertę Allianz, czy Proama z propozycjami innych ubezpieczycieli.

- Klienci, poszukując najlepszych ofert ubezpieczeniowych, coraz częściej korzystają z narzędzi internetowych, które umożliwiają im szybkie porównanie ofert i wygodny zakup polisy – mówi Marcin Olszewik, dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Direct w Allianz Polska. - Internet staje się więc z każdym rokiem coraz ważniejszym kanałem sprzedaży ubezpieczeń w Allianz Polska. Współpraca z Inseco.pl jest kolejnym krokiem do zwiększenia dostępności naszej oferty w sieci.

Na Inseco.pl klient samodzielnie wybiera parametry polisy, a po chwili otrzymuje porównanie ofert. Dane auta i właściciela pojazdu, zostają przekazane automatycznie do ubezpieczyciela, co skraca czas potrzebny na zakup ubezpieczenia. Płatność i zakup realizowane są bezpośrednio na stronie ubezpieczyciela.

– W Inseco.pl postawiliśmy na uproszczenie formularzy transakcyjnych. Dzięki temu czas, którego potrzebuje klient na ich wypełnienie, to zaledwie 3 minuty. Ważną cechą, która odróżnia nasz market ubezpieczeniowy na tle pozostałych jest to, że dzięki przekazywaniu danych ubezpieczycielowi nie ma potrzeby powtórnego ich wypełniania - tłumaczy Krzysztof Ambroziak, Dyrektor Działu Ubezpieczeń z Blue Finance, operatora serwisu.

Market Inseco.pl prowadzi agencja ubezpieczeniowa Blue Finance Sp. z o.o. (Grupa Blue Media). Prowadzi ona również markety ubezpieczeniowe dla partnerów, w tym m.in. dla banków. Proama nawiązała współpracę z agencją, dzięki temu, oferta Proama będzie dostępna w markecie ubezpieczeniowym Inseco.pl a także w sieci partnerów agencji m.in. w: Alior Banku, Deutsche Banku, Raiffeisen Banku, Millennium Banku, Euro Banku, Banku Pocztowym i Meritum Banku, które korzystają z tej platformy.

Tka więc Proama zaproponuje klientom oprócz OC i AC ubezpieczenia dodatkowe, takie jak: NNW komunikacyjne, NNW Domowe, Super Assistance, a także Ubezpieczenie od Utraty Pracy oraz Ochronę Prawną. Dzięki temu, że market przekazuje automatycznie ubezpieczycielowi dane auta i właściciela pojazdu, klient, który chce kupić polisę, nie musi powtórnie wprowadzać tych samych danych na stronie Proama. – Szanujemy czas użytkowników korzystających z naszej porównywarki, dlatego też wprowadziliśmy rozwiązanie, dzięki któremu wypełnienie formularza będącego podstawą do kalkulacji nie powinno zająć więcej niż 3 minuty, w przypadku gdy użytkownik serwisu ma pod ręką dowód rejestracyjny i prawo jazdy – tłumaczy Krzysztof Ambroziak Dyrektor Działu Ubezpieczeń z Blue Finance, spółki, która jest operatorem serwisu.

Ubezpieczenia OC i AC Proama są sprzedawane w pakietach. Kupując OC, klient otrzymuje również Assistance Wypadkowy, a w przypadku wyjazdu do krajów, w których obowiązuje Zielona Karta, Proama dośle mu ten dokument na życzenie. AC dostępne jest w trzech wariantach: Casco ASO, Casco Komfortowy i Casco Optymalny. Wybierając którykolwiek z nich klient zawsze może liczyć na pełną ochronę w formule all-risk, a poszczególne warianty różnią się głównie sposobem likwidacji szkody. Zakup polisy, której kalkulacja zaczęła się na stronie inseco.pl, oraz dokonanie płatności odbywa się na stronie Proama. Ceny polis są wiążące.

– Dzięki współpracy z Inseco.pl, oferta Proama jest dostępna w 7 bankach: Alior Banku, Deutsche Banku, Raiffeisen Banku, Millennium Banku, Euro Banku, Banku Pocztowym i Meritum Banku, które korzystają z tej platformy, oferując za jej pośrednictwem ubezpieczenia swoim klientom – mówi Agata Grygorowicz, Dyrektor ds. Bancassurance w Proama.

Market ubezpieczeń inseco.pl zajmuje się sprzedażą polis przez Internet już od 5 lat. Prowadzi go multiagencja ubezpieczeniowa Blue Finance Sp. z o.o.. W ofercie porównywarki dostępne są ubezpieczenia turystyczne, nieruchomości, komunikacyjne, zdrowotne, NNW, ochrony prawnej i assistance.

W ten sposób klienci kupujący polisy przez Internet zyskali kolejne miejsce, w którym będą mogli to zrobić, porównując ofertę Allianz, czy Proama z propozycjami innych ubezpieczycieli.

- Klienci, poszukując najlepszych ofert ubezpieczeniowych, coraz częściej korzystają z narzędzi internetowych, które umożliwiają im szybkie porównanie ofert i wygodny zakup polisy – mówi Marcin Olszewik, dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Direct w Allianz Polska. - Internet staje się więc z każdym rokiem coraz ważniejszym kanałem sprzedaży ubezpieczeń w Allianz Polska. Współpraca z Inseco.pl jest kolejnym krokiem do zwiększenia dostępności naszej oferty w sieci.

Pozostało 83% artykułu
Ubezpieczenia
PZU z nową strategią. W niej sprzedaż Aliora do Pekao, wzrost zysku i dywidendy
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ubezpieczenia
Artur Olech, prezes PZU. O zbrodniach przeszłości i planie na przyszłość
Ubezpieczenia
PZU zaskoczyło na plus wynikami. Kurs mocno w górę
Ubezpieczenia
Solidne wyniki PZU mimo powodzi. Niebawem nowa strategia
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ubezpieczenia
Mało chętnych na Europejską Emeryturę