W ten sposób klienci kupujący polisy przez Internet zyskali kolejne miejsce, w którym będą mogli to zrobić, porównując ofertę Allianz, czy Proama z propozycjami innych ubezpieczycieli.
- Klienci, poszukując najlepszych ofert ubezpieczeniowych, coraz częściej korzystają z narzędzi internetowych, które umożliwiają im szybkie porównanie ofert i wygodny zakup polisy – mówi Marcin Olszewik, dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Direct w Allianz Polska. - Internet staje się więc z każdym rokiem coraz ważniejszym kanałem sprzedaży ubezpieczeń w Allianz Polska. Współpraca z Inseco.pl jest kolejnym krokiem do zwiększenia dostępności naszej oferty w sieci.
Na Inseco.pl klient samodzielnie wybiera parametry polisy, a po chwili otrzymuje porównanie ofert. Dane auta i właściciela pojazdu, zostają przekazane automatycznie do ubezpieczyciela, co skraca czas potrzebny na zakup ubezpieczenia. Płatność i zakup realizowane są bezpośrednio na stronie ubezpieczyciela.
– W Inseco.pl postawiliśmy na uproszczenie formularzy transakcyjnych. Dzięki temu czas, którego potrzebuje klient na ich wypełnienie, to zaledwie 3 minuty. Ważną cechą, która odróżnia nasz market ubezpieczeniowy na tle pozostałych jest to, że dzięki przekazywaniu danych ubezpieczycielowi nie ma potrzeby powtórnego ich wypełniania - tłumaczy Krzysztof Ambroziak, Dyrektor Działu Ubezpieczeń z Blue Finance, operatora serwisu.
Market Inseco.pl prowadzi agencja ubezpieczeniowa Blue Finance Sp. z o.o. (Grupa Blue Media). Prowadzi ona również markety ubezpieczeniowe dla partnerów, w tym m.in. dla banków. Proama nawiązała współpracę z agencją, dzięki temu, oferta Proama będzie dostępna w markecie ubezpieczeniowym Inseco.pl a także w sieci partnerów agencji m.in. w: Alior Banku, Deutsche Banku, Raiffeisen Banku, Millennium Banku, Euro Banku, Banku Pocztowym i Meritum Banku, które korzystają z tej platformy.