- Najczęściej gubionym przez nas przedmiotem są klucze – wynika ze statystyk mySafety. - Kupując pakiet Bezpieczne Klucze, klienci mają możliwość odzyskania zgubionych kluczy nawet w ciągu doby od ich utraty. Każda osoba otrzymuje brelok zawierający 6-cyfrowy unikalny numer identyfikacyjny oraz instrukcję postępowania dla znalazcy. Dzięki brelokowi, znalazca kluczy może zgłosić ich odnalezienie do całodobowego, bezpłatnego centrum alarmowego mySafety 800 800 110. Za zwrot kluczy, znalazca otrzymuje nagrodę a mySafety zorganizuje i pokryje koszty odbioru kluczy od znalazcy oraz ich dostarczenia właścicielowi.
Dodatkowo klienci mają możliwość wyboru jednego z dwóch wariantów assistance domowego. Pakiet usług pomocy w wariancie podstawowym gwarantuje interwencję w razie uszkodzenia mienia podczas kradzieży z włamaniem lub innego zdarzenia losowego, jak np. pożar czy zalanie. Klienci dwa razy w roku mogą skorzystać z bezpłatnej interwencji specjalisty (np. hydraulika, dekarza, technika urządzeń grzewczych itp.). W razie uszkodzenia lub zatrzaśnięcia zamka, mogą również bezpłatnie skorzystać z pomocy ślusarza. Wariant rozszerzony gwarantuje również ochronę sprzętu RTV/AGD/IT. W razie jego awarii, centrum alarmowe zorganizuje i pokryje koszty naprawy urządzenia. Co więcej, klienci mogą również uzyskać informacje o sieci usługodawców. Centrum alarmowe dostępne jest całodobowo.
W przypadku bezzwrotnej utraty kluczy mySafety pokrywa koszty dorobienia nowych do 1000 zł w przypadku kluczy domowych i do 3000 zł w przypadku kluczy samochodowych. W ramach pakietu, klient może również wymienić zamki/wkładki, wymienić drzwi, a decydując się na pakiet chroniący również klucze samochodowe: dorobić nowe klucze, wymienić zamki, przeprogramować komputer pojazdu do nowego klucza, wymienić moduł immobilizera, odholować auto do warsztatu (maksymalnie do kwoty 1000 zł) a także pokryć koszty parkingu strzeżonego (maksymalnie do kwoty 250 zł).