Reklama

Zaufaj ubezpieczycielowi

Grupa Uniqa Polska przygotowała adaptację międzynarodowej kampanii wizerunkowej, która pojawi się na 16 europejskich rynkach, na których obecna jest marka Uniqa. W Polsce dodatkowo pojawią się sceny z tenisistą Jerzym Janowiczem, który od 2014 roku jest twarzą Uniqa Polska.

Publikacja: 27.10.2014 13:35

– Sceny z Jerzym Janowiczem świetnie wpisały się w cały spot wizerunkowy Uniqa – przekonuje w komunikacie spółki Katarzyna Ostrowska, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Uniqa Polska. - W nowej kampanii zachęcamy obecnych i przyszłych klientów do myślenia o swoim życiu i działania, które doprowadzi do tego, że odnajdą radość w życiu. Chcemy przekonać do przełamywania barier, przekraczania własnych granic, mierzenia się z problemami.

Międzynarodowa kampania przygotowana została przez agencję reklamową Springer & Jacoby (S&J), w Polsce adaptowana jest przez agencję reklamową Ambasada.

Głównym hasłem kapmanii jest - „Pomyśl, że masz odwagę wyjść szczęściu naprzeciw". Zachęca ono do zmiany sposobu myślenia i punktu widzenia, odwagi oraz brania spraw we własne ręce. Jej celem jest dostarczenie odbiorcom różnorodnych impulsów pokazujących, w jaki sposób można czerpać większą radość życia. Ma inspirować i zapraszać ludzi do tego, aby razem z Uniqa szli przez życie odważnie, z ufnością, zorientowani na poszukiwanie nowych rozwiązań. Hasło kampanii oznacza właśnie podchodzenie do spraw z ufnością.

- Kampania prezentuje wartości marki, które są rezultatem owocnej współpracy z zagranicznymi spółkami-córkami, Uniqa International i Uniqa w Austrii - mówi Gabriela Rusu, Head of Startegic Marketing w Uniqa International.

Centralnym elementem kampanii jest telewizyjny spot reklamowy, portretujący ludzi mających odwagę, nie poddajacych się przeciwnościom i ograniczeniom, podejmujących niekiedy ryzyko, aby osiągnąć większą radość życia. W polskiej wersji spotu występuje tenisista Jerzy Janowicz, reprezentant Polski w Pucharze Davisa i pierwszy polski półfinalista Wimbledonu.

Reklama
Reklama

– W polskiej wersji spotu reklamowego Grupy Uniqa występuje Jerzy Janowicz, który dodatkowo podkreśla lokalny charakter kampanii – mówi Anna Skusiewicz, Marketing Manager Uniqa w karajach EŚW.

Kampania w Austrii rozpoczęła się 1 maja 2014. W Polsce wystartuje w listopadzie 2014 r. Spot Uniqa będzie można obejrzeć w telewizji, Internecie i na specjalnej stronie kampanii pomysl.uniqa.pl. Całość planowanej kampanii będzie realizowana także w innych mediach. Jej uzupełnieniem będzie wewnętrzna kampania skierowana do pracowników Uniqa, którzy są najlepszymi i najważniejszymi ambasadorami marki.

– Sceny z Jerzym Janowiczem świetnie wpisały się w cały spot wizerunkowy Uniqa – przekonuje w komunikacie spółki Katarzyna Ostrowska, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Uniqa Polska. - W nowej kampanii zachęcamy obecnych i przyszłych klientów do myślenia o swoim życiu i działania, które doprowadzi do tego, że odnajdą radość w życiu. Chcemy przekonać do przełamywania barier, przekraczania własnych granic, mierzenia się z problemami.

Międzynarodowa kampania przygotowana została przez agencję reklamową Springer & Jacoby (S&J), w Polsce adaptowana jest przez agencję reklamową Ambasada.

Reklama
Ubezpieczenia
Duże ułatwienie dla kierowców, czyli mStłuczka w mObywatelu
Ubezpieczenia
Dobre półrocze Grupy PZU. Segment OC wreszcie na plusie
Ubezpieczenia
Spółka LUX MED-u z licencją ubezpieczeniową. Jest decyzja KNF
Ubezpieczenia
Będzie konkurs na nowego prezesa PZU. Fuzja z Bankiem Pekao ciągle w mocy
Ubezpieczenia
Zmiana na stanowisku prezesa PZU. Rada nadzorcza odwołała Andrzeja Klesyka
Reklama
Reklama