– Sceny z Jerzym Janowiczem świetnie wpisały się w cały spot wizerunkowy Uniqa – przekonuje w komunikacie spółki Katarzyna Ostrowska, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Uniqa Polska. - W nowej kampanii zachęcamy obecnych i przyszłych klientów do myślenia o swoim życiu i działania, które doprowadzi do tego, że odnajdą radość w życiu. Chcemy przekonać do przełamywania barier, przekraczania własnych granic, mierzenia się z problemami.
Międzynarodowa kampania przygotowana została przez agencję reklamową Springer & Jacoby (S&J), w Polsce adaptowana jest przez agencję reklamową Ambasada.
Głównym hasłem kapmanii jest - „Pomyśl, że masz odwagę wyjść szczęściu naprzeciw". Zachęca ono do zmiany sposobu myślenia i punktu widzenia, odwagi oraz brania spraw we własne ręce. Jej celem jest dostarczenie odbiorcom różnorodnych impulsów pokazujących, w jaki sposób można czerpać większą radość życia. Ma inspirować i zapraszać ludzi do tego, aby razem z Uniqa szli przez życie odważnie, z ufnością, zorientowani na poszukiwanie nowych rozwiązań. Hasło kampanii oznacza właśnie podchodzenie do spraw z ufnością.
- Kampania prezentuje wartości marki, które są rezultatem owocnej współpracy z zagranicznymi spółkami-córkami, Uniqa International i Uniqa w Austrii - mówi Gabriela Rusu, Head of Startegic Marketing w Uniqa International.
Centralnym elementem kampanii jest telewizyjny spot reklamowy, portretujący ludzi mających odwagę, nie poddajacych się przeciwnościom i ograniczeniom, podejmujących niekiedy ryzyko, aby osiągnąć większą radość życia. W polskiej wersji spotu występuje tenisista Jerzy Janowicz, reprezentant Polski w Pucharze Davisa i pierwszy polski półfinalista Wimbledonu.