Reklama
Rozwiń

Zaufaj ubezpieczycielowi

Grupa Uniqa Polska przygotowała adaptację międzynarodowej kampanii wizerunkowej, która pojawi się na 16 europejskich rynkach, na których obecna jest marka Uniqa. W Polsce dodatkowo pojawią się sceny z tenisistą Jerzym Janowiczem, który od 2014 roku jest twarzą Uniqa Polska.

Publikacja: 27.10.2014 13:35

– Sceny z Jerzym Janowiczem świetnie wpisały się w cały spot wizerunkowy Uniqa – przekonuje w komunikacie spółki Katarzyna Ostrowska, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Uniqa Polska. - W nowej kampanii zachęcamy obecnych i przyszłych klientów do myślenia o swoim życiu i działania, które doprowadzi do tego, że odnajdą radość w życiu. Chcemy przekonać do przełamywania barier, przekraczania własnych granic, mierzenia się z problemami.

Międzynarodowa kampania przygotowana została przez agencję reklamową Springer & Jacoby (S&J), w Polsce adaptowana jest przez agencję reklamową Ambasada.

Głównym hasłem kapmanii jest - „Pomyśl, że masz odwagę wyjść szczęściu naprzeciw". Zachęca ono do zmiany sposobu myślenia i punktu widzenia, odwagi oraz brania spraw we własne ręce. Jej celem jest dostarczenie odbiorcom różnorodnych impulsów pokazujących, w jaki sposób można czerpać większą radość życia. Ma inspirować i zapraszać ludzi do tego, aby razem z Uniqa szli przez życie odważnie, z ufnością, zorientowani na poszukiwanie nowych rozwiązań. Hasło kampanii oznacza właśnie podchodzenie do spraw z ufnością.

- Kampania prezentuje wartości marki, które są rezultatem owocnej współpracy z zagranicznymi spółkami-córkami, Uniqa International i Uniqa w Austrii - mówi Gabriela Rusu, Head of Startegic Marketing w Uniqa International.

Centralnym elementem kampanii jest telewizyjny spot reklamowy, portretujący ludzi mających odwagę, nie poddajacych się przeciwnościom i ograniczeniom, podejmujących niekiedy ryzyko, aby osiągnąć większą radość życia. W polskiej wersji spotu występuje tenisista Jerzy Janowicz, reprezentant Polski w Pucharze Davisa i pierwszy polski półfinalista Wimbledonu.

– W polskiej wersji spotu reklamowego Grupy Uniqa występuje Jerzy Janowicz, który dodatkowo podkreśla lokalny charakter kampanii – mówi Anna Skusiewicz, Marketing Manager Uniqa w karajach EŚW.

Kampania w Austrii rozpoczęła się 1 maja 2014. W Polsce wystartuje w listopadzie 2014 r. Spot Uniqa będzie można obejrzeć w telewizji, Internecie i na specjalnej stronie kampanii pomysl.uniqa.pl. Całość planowanej kampanii będzie realizowana także w innych mediach. Jej uzupełnieniem będzie wewnętrzna kampania skierowana do pracowników Uniqa, którzy są najlepszymi i najważniejszymi ambasadorami marki.

– Sceny z Jerzym Janowiczem świetnie wpisały się w cały spot wizerunkowy Uniqa – przekonuje w komunikacie spółki Katarzyna Ostrowska, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Uniqa Polska. - W nowej kampanii zachęcamy obecnych i przyszłych klientów do myślenia o swoim życiu i działania, które doprowadzi do tego, że odnajdą radość w życiu. Chcemy przekonać do przełamywania barier, przekraczania własnych granic, mierzenia się z problemami.

Międzynarodowa kampania przygotowana została przez agencję reklamową Springer & Jacoby (S&J), w Polsce adaptowana jest przez agencję reklamową Ambasada.

Ubezpieczenia
Andrzej Klesyk prezesem PZU ze zgodą KNF
Ubezpieczenia
Zgrzyt na linii zarząd PZU - skarb państwa. Spółka wypłaci sowitą dywidendę
Ubezpieczenia
Zmiana za sterami PZU Życie
Ubezpieczenia
Szefowa LINK4 odchodzi ze stanowiska. Oficjalnie: Chęć realizacji nowych wyzwań
Ubezpieczenia
Uniqa: Europa Środkowo-Wschodnia ma ogromy potencjał. Wydatki na polisy rosną