Reklama

Spada składka w sieci

O 10 proc. spadły wpływy ze sprzedaży polis przez internet i telefon. To efekt trwającej wojny cenowej.

Publikacja: 04.12.2014 09:54

O 10 proc. spadły wpływy ze sprzedaży polis przez internet i telefon.

O 10 proc. spadły wpływy ze sprzedaży polis przez internet i telefon.

Foto: Fotorzepa

Ponad 4 mln umów ubezpieczenia zawarliśmy w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy roku, korzystając z internetu i call center. To niemal tyle samo, ile rok wcześniej. Ale zapłaciliśmy za nie o ponad 800 mln zł mniej.

– Na rynku direct spadek składki widoczny jest już od dłuższego czasu – zaznacza Paweł Zylm, przewodniczący Zespołu ds. Ubezpieczeń Direct Polskiej Izby Ubezpieczeń. – Firmy stawiają więc na sprzedaż wielokanałową, włączając do własnych struktur sprzedaży także multiagencje. Coraz mniej jest na rynku zakładów, które opierają swój model biznesowy wyłącznie na sprzedaży przez telefon i internet, większość rozszerza kanały dotarcia do klientów.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ubezpieczenia
Jakie dokumenty zabrać w podróż za granicę?
Ubezpieczenia
Przyspieszają rozliczenia rządów PiS w PZU. Roszczenia wobec byłej prezes
Ubezpieczenia
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Ubezpieczenia
Dobre wyniki grupy PZU. Zysk w górę o ponad 40 proc.
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Ubezpieczenia
Dobre wyniki Grupy PZU. Zysk netto w górę o prawie 43 proc.
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama