Reklama

Spada składka w sieci

O 10 proc. spadły wpływy ze sprzedaży polis przez internet i telefon. To efekt trwającej wojny cenowej.

Publikacja: 04.12.2014 09:54

O 10 proc. spadły wpływy ze sprzedaży polis przez internet i telefon.

O 10 proc. spadły wpływy ze sprzedaży polis przez internet i telefon.

Foto: Fotorzepa

Ponad 4 mln umów ubezpieczenia zawarliśmy w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy roku, korzystając z internetu i call center. To niemal tyle samo, ile rok wcześniej. Ale zapłaciliśmy za nie o ponad 800 mln zł mniej.

– Na rynku direct spadek składki widoczny jest już od dłuższego czasu – zaznacza Paweł Zylm, przewodniczący Zespołu ds. Ubezpieczeń Direct Polskiej Izby Ubezpieczeń. – Firmy stawiają więc na sprzedaż wielokanałową, włączając do własnych struktur sprzedaży także multiagencje. Coraz mniej jest na rynku zakładów, które opierają swój model biznesowy wyłącznie na sprzedaży przez telefon i internet, większość rozszerza kanały dotarcia do klientów.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ubezpieczenia
Cezary Raczyński, prezes mLeasing: Czas rozwinąć żagle
Ubezpieczenia
Młodzi Polacy nie oszczędzają na emeryturę. Eksperci biją na alarm
Ubezpieczenia
Polisa z aplikacji? Będzie coraz lepiej dopasowana do potrzeb klientów
Ubezpieczenia
Coraz bliżej wielkiej fuzji PZU i Pekao? Co może czekać akcjonariuszy?
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Ubezpieczenia
Zmiany w zarządzie PZU Życie. i PZU Zdrowie. Ważnych zmian kadrowych jest więcej
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama