Reklama

Zaręczyny w Monte Carlo to też zadanie dla Assistance

Assistance staje się coraz bardziej popularnym i oczekiwanym rozwiązaniem wśród klientów

Publikacja: 07.01.2015 14:23

Zaręczyny w Monte Carlo to też zadanie dla Assistance

Foto: Fotorzepa, Jakub Dobrzynski

Jak pokazują wyniki VI Ogólnopolskiego Badania Assistance Europ Assistance Polska obecnie już 34 proc. Polaków deklaruje posiadanie pakietu usług assistance (27 proc. w 2010 roku). - Co więcej, aż 72 proc. badanych Polaków uważa, że dodatkowe usługi assistance uatrakcyjniają oferty instytucji finansowych – wyjaśnia Joanna Nadzikiewicz, dyrektor Handlowy w Europ Assistance Polska.

Europ Assistance Polska podsumowała 2014 rok pod względem liczby i rodzaju obsłużonych spraw assistance. Podkreśla przy tym, że zmienia się podejście do tych usług, a w odpowiedzi na potrzeby klientów powstają nowe programy wybiegające poza dotychczasowe ramy assistance.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ubezpieczenia
Cezary Raczyński, prezes mLeasing: Czas rozwinąć żagle
Ubezpieczenia
Młodzi Polacy nie oszczędzają na emeryturę. Eksperci biją na alarm
Ubezpieczenia
Polisa z aplikacji? Będzie coraz lepiej dopasowana do potrzeb klientów
Ubezpieczenia
Coraz bliżej wielkiej fuzji PZU i Pekao? Co może czekać akcjonariuszy?
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Ubezpieczenia
Zmiany w zarządzie PZU Życie. i PZU Zdrowie. Ważnych zmian kadrowych jest więcej
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama