Reklama

Ergo Hestia słucha klienta

Firma uruchomiła serwis, dzięki któremu ubezpieczeni mogą zgłaszać pomysły na poprawę jakości produktów i dyskutować ze specjalistami.

Publikacja: 22.01.2015 09:53

Firma uruchomiła serwis, dzięki któremu ubezpieczeni mogą zgłaszać pomysły na poprawę jakości produk

Firma uruchomiła serwis, dzięki któremu ubezpieczeni mogą zgłaszać pomysły na poprawę jakości produktów i dyskutować

Foto: Bloomberg

Firma zapewnia, że rozwiązania, które na Forum Idei zdobędą od użytkowników ponad 30 punktów, zostaną przeanalizowane i być może wprowadzone w życie. – Będzie to zależało od rentowności i  zgodności z naszą strategią – wyjaśnia Maciej Kuźmicz, dyrektor biura komunikacji spółki.

Ergo Hestia chce w ten sposób wspólnie z klientami tworzyć takie rozwiązania ubezpieczeniowe, których najbardziej potrzebują. Uwagi ubezpieczonych firma zbiera już od czterech lat; dzięki nim wdrożyła ponad 500 zmian. Teraz w pełni otwiera się na dialog w czasie rzeczywistym. – Klient ma realny wpływ na to, jak będą wyglądały w przyszłości ubezpieczenia – mówi Kuźmicz.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Ubezpieczenia
Duże ułatwienie dla kierowców, czyli mStłuczka w mObywatelu
Ubezpieczenia
Dobre półrocze Grupy PZU. Segment OC wreszcie na plusie
Ubezpieczenia
Spółka LUX MED-u z licencją ubezpieczeniową. Jest decyzja KNF
Ubezpieczenia
Będzie konkurs na nowego prezesa PZU. Fuzja z Bankiem Pekao ciągle w mocy
Ubezpieczenia
Zmiana na stanowisku prezesa PZU. Rada nadzorcza odwołała Andrzeja Klesyka
Reklama
Reklama