Aktualizacja: 22.01.2015 09:53 Publikacja: 22.01.2015 09:53
Firma uruchomiła serwis, dzięki któremu ubezpieczeni mogą zgłaszać pomysły na poprawę jakości produktów i dyskutować
Foto: Bloomberg
Firma zapewnia, że rozwiązania, które na Forum Idei zdobędą od użytkowników ponad 30 punktów, zostaną przeanalizowane i być może wprowadzone w życie. – Będzie to zależało od rentowności i zgodności z naszą strategią – wyjaśnia Maciej Kuźmicz, dyrektor biura komunikacji spółki.
Ergo Hestia chce w ten sposób wspólnie z klientami tworzyć takie rozwiązania ubezpieczeniowe, których najbardziej potrzebują. Uwagi ubezpieczonych firma zbiera już od czterech lat; dzięki nim wdrożyła ponad 500 zmian. Teraz w pełni otwiera się na dialog w czasie rzeczywistym. – Klient ma realny wpływ na to, jak będą wyglądały w przyszłości ubezpieczenia – mówi Kuźmicz.
Zysk netto PZU wzrósł w pierwszym kwartale 2025 r. o ponad 40 proc., do blisko 1,8 mld zł i wyraźnie przebił ocz...
Polska nie zdecydowała się na objęcie obowiązkowym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej e-hulajnóg i e-r...
Dlaczego Grupa PZU powinna się przekształcić w Holding PZU, co dalej z Alior Bankiem i Bankiem Pekao, co stanie...
PZU złożyło do prokuratury zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Chodzi o wypłatę nienależnego o...
Grupa PZU zwiększyła w 2024 r. przychody ze sprzedaży polis do 29,4 mld zł, a zysk netto największego polskiego...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas