Ergo Hestia słucha klienta

Firma uruchomiła serwis, dzięki któremu ubezpieczeni mogą zgłaszać pomysły na poprawę jakości produktów i dyskutować ze specjalistami.

Publikacja: 22.01.2015 09:53

Firma uruchomiła serwis, dzięki któremu ubezpieczeni mogą zgłaszać pomysły na poprawę jakości produk

Firma uruchomiła serwis, dzięki któremu ubezpieczeni mogą zgłaszać pomysły na poprawę jakości produktów i dyskutować

Foto: Bloomberg

Firma zapewnia, że rozwiązania, które na Forum Idei zdobędą od użytkowników ponad 30 punktów, zostaną przeanalizowane i być może wprowadzone w życie. – Będzie to zależało od rentowności i  zgodności z naszą strategią – wyjaśnia Maciej Kuźmicz, dyrektor biura komunikacji spółki.

Ergo Hestia chce w ten sposób wspólnie z klientami tworzyć takie rozwiązania ubezpieczeniowe, których najbardziej potrzebują. Uwagi ubezpieczonych firma zbiera już od czterech lat; dzięki nim wdrożyła ponad 500 zmian. Teraz w pełni otwiera się na dialog w czasie rzeczywistym. – Klient ma realny wpływ na to, jak będą wyglądały w przyszłości ubezpieczenia – mówi Kuźmicz.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Ubezpieczenia
PZU z nową strategią. W niej sprzedaż Aliora do Pekao, wzrost zysku i dywidendy
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ubezpieczenia
Artur Olech, prezes PZU. O zbrodniach przeszłości i planie na przyszłość
Ubezpieczenia
PZU zaskoczyło na plus wynikami. Kurs mocno w górę
Ubezpieczenia
Solidne wyniki PZU mimo powodzi. Niebawem nowa strategia
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ubezpieczenia
Mało chętnych na Europejską Emeryturę