Reklama
Rozwiń

Ergo Hestia słucha klienta

Firma uruchomiła serwis, dzięki któremu ubezpieczeni mogą zgłaszać pomysły na poprawę jakości produktów i dyskutować ze specjalistami.

Publikacja: 22.01.2015 09:53

Firma uruchomiła serwis, dzięki któremu ubezpieczeni mogą zgłaszać pomysły na poprawę jakości produk

Firma uruchomiła serwis, dzięki któremu ubezpieczeni mogą zgłaszać pomysły na poprawę jakości produktów i dyskutować

Foto: Bloomberg

Firma zapewnia, że rozwiązania, które na Forum Idei zdobędą od użytkowników ponad 30 punktów, zostaną przeanalizowane i być może wprowadzone w życie. – Będzie to zależało od rentowności i  zgodności z naszą strategią – wyjaśnia Maciej Kuźmicz, dyrektor biura komunikacji spółki.

Ergo Hestia chce w ten sposób wspólnie z klientami tworzyć takie rozwiązania ubezpieczeniowe, których najbardziej potrzebują. Uwagi ubezpieczonych firma zbiera już od czterech lat; dzięki nim wdrożyła ponad 500 zmian. Teraz w pełni otwiera się na dialog w czasie rzeczywistym. – Klient ma realny wpływ na to, jak będą wyglądały w przyszłości ubezpieczenia – mówi Kuźmicz.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Ubezpieczenia
Zgrzyt na linii zarząd PZU - skarb państwa. Spółka wypłaci sowitą dywidendę
Ubezpieczenia
Zmiana za sterami PZU Życie
Ubezpieczenia
Szefowa LINK4 odchodzi ze stanowiska. Oficjalnie: Chęć realizacji nowych wyzwań
Ubezpieczenia
Uniqa: Europa Środkowo-Wschodnia ma ogromy potencjał. Wydatki na polisy rosną
Ubezpieczenia
Koniec wojny cenowej na rynku OC, ale rośnie liczba przestępstw