Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.01.2015 09:53 Publikacja: 22.01.2015 09:53
Firma uruchomiła serwis, dzięki któremu ubezpieczeni mogą zgłaszać pomysły na poprawę jakości produktów i dyskutować
Foto: Bloomberg
Firma zapewnia, że rozwiązania, które na Forum Idei zdobędą od użytkowników ponad 30 punktów, zostaną przeanalizowane i być może wprowadzone w życie. – Będzie to zależało od rentowności i zgodności z naszą strategią – wyjaśnia Maciej Kuźmicz, dyrektor biura komunikacji spółki.
Ergo Hestia chce w ten sposób wspólnie z klientami tworzyć takie rozwiązania ubezpieczeniowe, których najbardziej potrzebują. Uwagi ubezpieczonych firma zbiera już od czterech lat; dzięki nim wdrożyła ponad 500 zmian. Teraz w pełni otwiera się na dialog w czasie rzeczywistym. – Klient ma realny wpływ na to, jak będą wyglądały w przyszłości ubezpieczenia – mówi Kuźmicz.
Zwyczajne Walne Zgromadzenie PZU odrzuciło w środę zgłoszoną przez ministra aktywów państwowych uchwałę w sprawi...
Katarzyna Majewska została powołana w poniedziałek na stanowisko prezesa zarządu PZU Życie. Do czasu uzyskania z...
Zmiany w zarządzie firmy ubezpieczeniowej LINK4. Z kierowania spółką zrezygnowała w poniedziałek Grażyna Sudzińs...
Rynek ubezpieczeń w tej części kontynentu rośnie cztery razy szybciej niż w Austrii, skąd wywodzi się Uniqa – mó...
Choć polisy komunikacyjnego OC drożeją coraz mocniej, to wartość szkód i koszty naprawy aut rośną jeszcze szybci...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas