Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 03.06.2018 15:03 Publikacja: 03.06.2018 15:03
Foto: materiały prasowe
Obie firmy podały we wspólnym komunikacie o podpisaniu umowy o strategicznej współpracy, HNA zgodziła się wprowadzić te samoloty w Chinach i na rynki zagraniczne (afrykańskie) oraz eksploatować je. Nie ujawniono warunków finansowych ani też, czy jest to potwierdzone zamówienie czy opcja.
Konglomerat, który sprzedaje cześć swych aktywów dla pozyskania gotówki, ma udziały w ponad 10 liniach lotniczych, m.in. w Hainan Airlines, Capital Airlines i Africa World Airlines w Ghanie. W 2010 r. zamówił 15 samolotów C919. Obecna umowa ma wesprzeć chiński przemysł lotniczy oraz inicjatywy „Made in China 2025" i „One Belt, One Road".
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Cyberprzestępcy zaatakowali dostawcę usług dla systemów odprawy i boardingu, czym zakłócili działanie kilku głów...
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas