Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 03.06.2018 15:03 Publikacja: 03.06.2018 15:03
Foto: materiały prasowe
Obie firmy podały we wspólnym komunikacie o podpisaniu umowy o strategicznej współpracy, HNA zgodziła się wprowadzić te samoloty w Chinach i na rynki zagraniczne (afrykańskie) oraz eksploatować je. Nie ujawniono warunków finansowych ani też, czy jest to potwierdzone zamówienie czy opcja.
Konglomerat, który sprzedaje cześć swych aktywów dla pozyskania gotówki, ma udziały w ponad 10 liniach lotniczych, m.in. w Hainan Airlines, Capital Airlines i Africa World Airlines w Ghanie. W 2010 r. zamówił 15 samolotów C919. Obecna umowa ma wesprzeć chiński przemysł lotniczy oraz inicjatywy „Made in China 2025" i „One Belt, One Road".
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas