Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.03.2017 14:21 Publikacja: 19.03.2017 14:21
Europejski producent zaczął w styczniu 2916 dostawy popularnych samolotów wąskokadłubowych z nowymi silnikami i innymi ulepszeniami, dotąd wydał ok. 70 maszyn głównie indyjskim IndiGo należącej do InterGlobe Aviation i prywatnej GoAir. Pierwsze sztuki wzięla też Lufthansa i miała z nimi problemy.
- Kwestie z silnikami są niefortunne, Airbus współpracuje z ich producentem, z liniami, z rządem i organami bezpieczeństwa dla ich rozwiązania. Nie sądzę, by był w czasie tak duży wpływ tego na nasz harmonogram dostaw — stwierdził Tom Enders na spotkaniu z dziennikarzami z okazji ogłoszenia uruchomienia ośrodka szkolenia pilotów i mechaników w Delhi.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji. Przez weekend główne lotniska w tym w Moskwie i Pet...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas