Aktualizacja: 11.05.2016 22:06 Publikacja: 11.05.2016 21:03
Foto: AFP
Firma Gucci wpadła przed kilkunastoma dniami we wściekłość odkrywając, że imitacje jej produktów sprzedawane są w papierowej formie w sklepach z akcesoriami pogrzebowymi. Sprawa wyszła na jaw w Hongkongu. Włosi wysłali ostrzeżenie, że taki proceder stanowi naruszenie ich znaku towarowego.
Teraz Gucci przeprasza, a zdumienie klientów osiąga kolejny poziom. Trudno było się spodziewać, że papierowe namiastki toreb opatrzonych symbolem skrzyżowanych liter "GG" mogą kojarzyć się z prawdziwymi produktami spod tego znaku. W Chinach oraz w wielu krajach Azji istnieje tradycja obdarowywania zmarłych rzeczami udającymi prawdziwe dobra. Na grobach i domowych ołtarzykach pali się papierowe pieniądze, kształty samochodów (mogą być to nawet dwuwymiarowe repliki Bentleyów z szoferami za kierownicą), modele luksusowych willi oraz rozmaite torebki, pantofelki oraz biżuterię z logo firm znanych na całym świecie.
24 lutego 2022 roku Rosja rozpoczęła pełnowymiarową inwazję na Ukrainę. Na poniedziałek zaplanowana jest rozmowa...
Meksykański żaglowiec marynarki wojennej, który odbywał trasę charytatywną po całym świecie, uderzył w Most Broo...
24 lutego 2022 roku Rosja rozpoczęła pełnowymiarową inwazję na Ukrainę. W rozmowach delegacji z Rosji i Ukrainy...
24 lutego 2022 roku Rosja rozpoczęła pełnowymiarową inwazję na Ukrainę. 15 maja w Stambule dojdzie do negocjacji...
24 lutego 2022 roku Rosja rozpoczęła pełnowymiarową inwazję na Ukrainę. W Brukseli w środę spotykają się szefowi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas