Aktualizacja: 02.05.2025 19:02 Publikacja: 21.02.2024 02:01
Foto: Adobe Stock
Z początkiem stycznia Google rozpocznie testowanie nowej funkcji w przeglądarce Chrome. Chodzi o blokowanie plików cookies innych niż Google firm, które są wykorzystywane przez reklamodawców do śledzenia użytkowników internetu.
O blokowaniu plików cookies (ciasteczek) firm trzecich Google mówi już od paru lat. Oficjalnie po to, aby dostarczać reklamodawcom tylko w pełni zanonimizowane dane, a co za tym idzie – lepiej zadbać o prywatność użytkowników. Testy, które ruszą 4 stycznia, obejmą 1 proc. wszystkich użytkowników Chrome, ale w ujęciu globalnym to 30 mln osób na całym świecie. Grono to będzie sukcesywnie rozszerzane – Google deklaruje, że do końca 2024 r. 3rd party cookies ostatecznie znikną z przeglądarki Chrome.
W sprawie ustawy dotyczącej neosędziów rządowi zabrakło wyczucia czasu.
Za rządów PiS i neo-KRS zdarzały się delegacje np. z rejonu do apelacji. W środowisku sędziowskim wrzało, bo to...
Czasy wyższości prawa nad polityką to przeszłość. Obie te dziedziny wyglądają jak bokser po nokaucie, którego tr...
Przed laty nie tylko wyborcze, ale i coroczne zgromadzenia izbowe adwokatów wywoływały poruszenie środowiska.
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Obecny brak jasno ustalonych procedur i wymogów w kwestii przerywania ciąży nie licuje z zasadą demokratycznego...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas