Aktualizacja: 07.07.2025 12:59 Publikacja: 21.02.2024 02:01
Foto: Adobe Stock
Z początkiem stycznia Google rozpocznie testowanie nowej funkcji w przeglądarce Chrome. Chodzi o blokowanie plików cookies innych niż Google firm, które są wykorzystywane przez reklamodawców do śledzenia użytkowników internetu.
O blokowaniu plików cookies (ciasteczek) firm trzecich Google mówi już od paru lat. Oficjalnie po to, aby dostarczać reklamodawcom tylko w pełni zanonimizowane dane, a co za tym idzie – lepiej zadbać o prywatność użytkowników. Testy, które ruszą 4 stycznia, obejmą 1 proc. wszystkich użytkowników Chrome, ale w ujęciu globalnym to 30 mln osób na całym świecie. Grono to będzie sukcesywnie rozszerzane – Google deklaruje, że do końca 2024 r. 3rd party cookies ostatecznie znikną z przeglądarki Chrome.
Zagrabione skarby – te niestanowiące zabytku – w braku właściciela teoretycznie powinny przypaść znalazcy i Skar...
Prokuratorzy będą mogli w realu zobaczyć, jak używa się tasera, kajdanek, tonfy i jak powinno się używać broni p...
Wkomponowanie instytucji tzw. ślepych pozwów w nasz system prawny okazało się misją o wiele trudniejszą niż wysł...
Poparcie dla kandydatury Karola Nawrockiego żywo pokazało, że wyborca nie kieruje się racjonalnością, o jakiej m...
Hejt w życiu publicznym rozkwita dzięki bezradności państwa. Może to czas, by państwo na poważnie postarało się...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas