Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 28.06.2025 00:10 Publikacja: 26.04.2023 15:53
Foto: Adobe Stock
Znane i cenione marki konsumenckie, będące czołowymi graczami w swoich branżach, skutecznie przyciągają też kandydatów do pracy - potwierdza najnowsze badanie agencji Inquiry i międzynarodowej firmy YouGov, która monitoruje wizerunek marek, w tym reputację pracodawców na całym świecie. W badaniu, które obejmuje aż 9 tys. polskich konsumentów, pytano o ocenę 400 firmowych marek z różnych branż jako potencjalnych pracodawców - a konkretnie o to, które z nich byłyby powodem do dumy dla swoich pracowników.
Od 14 sierpnia mogą się zgłaszać pracodawcy chcący wziąć udział w rządowym pilotażu skróconego czasu pracy. Możn...
Blisko 50 tysięcy robotników z Chin, Indii, Turcji, Serbii, Korei Pół., czy Afganistanu zajęło miejsca wojującyc...
O ponad jedną czwartą większa niż przed rokiem była skala zgłoszonych w maju b.r. zwolnień grupowych. Łącznie, p...
Czterodniowy tydzień pracy od lipca? Nie ma na to szans, bo pracodawcy, którzy chcieliby wziąć w rządowym projek...
Stopa bezrobocia rejestrowanego w maju wyniosła w Polsce 5 proc. – podał Główny Urząd Statystyczny (GUS). Odczyt...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas