Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 16.10.2025 16:10 Publikacja: 26.04.2023 15:53
Foto: Adobe Stock
Znane i cenione marki konsumenckie, będące czołowymi graczami w swoich branżach, skutecznie przyciągają też kandydatów do pracy - potwierdza najnowsze badanie agencji Inquiry i międzynarodowej firmy YouGov, która monitoruje wizerunek marek, w tym reputację pracodawców na całym świecie. W badaniu, które obejmuje aż 9 tys. polskich konsumentów, pytano o ocenę 400 firmowych marek z różnych branż jako potencjalnych pracodawców - a konkretnie o to, które z nich byłyby powodem do dumy dla swoich pracowników.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Sztuczna inteligencja stała się standardowym narzędziem w pracy specjalistów od rozwoju oprogramowania. Regularn...
Najnowsze badanie planów przedsiębiorstw dowodzi, że chociaż budżety na przyszły rok zakładają podwyżki pensji,...
Prawie co drugi pracodawca uważa, że młodzi pracownicy z pokolenia Z są mniej zaangażowani w pracę niż inne gene...
Wśród 29 badanych państw świata tylko Arabia Saudyjska miała w ubiegłym roku mniejszy udział kobiet wśród nowo p...
Wciąż wiele osób nie pracuje, ponieważ w miejscu ich zamieszkania brakuje ofert zatrudnienia, a do innych miejsc...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas