Reklama
Rozwiń
Reklama

Tonący Andrzej Celiński zdjęcia z Wałęsą się chwyta

Co zrobić, gdy wyborcze spoty telewizyjne i wielkoformatowe billboardy są zakazane? Nie ma problemu, politycy znajdą i na to sposób

Publikacja: 02.06.2011 20:26

Tonący Andrzej Celiński zdjęcia z Wałęsą się chwyta

Foto: W Sieci Opinii


Prezydent Komorowski jeszcze nie zadecydował, kiedy wyborcy pójdą do urn, a już były polityk SLD i SdPl - Andrzej Celiński rozpoczął wyścig o mandat senatora. Jako „supertajną broń” wyborczą wybrał zdjęcie z Lechem Wałęsą, które w 1989 roku było dla wielu polityków przepustką do parlamentu.



Do tamtej kampanii nawiązuje Andrzej Celiński, umieszczając na swoich billboardach  archiwalne zdjęcie z Lechem Wałęsą. Całości dopełnia logo "Solidarności" i napis "Głosuj na Andrzeja Celińskiego, kandydata do Senatu" sygnowany imieniem i nazwiskiem legendy związku. Celiński rozpoczynając kampanię jeszcze przed ogłoszeniem daty wyborów omija także zapisy nowego kodeksu wyborczego, który zakazuje reklamy na wielkoformatowych billboardach.

Reklama
Reklama


Jak widać, „każdy orze, jak może”. Grzegorz Napieralski w swojej kampanii zamierza kopiować Aleksandra Kwaśniewskiego, a teraz Celiński „wspina” się do Senatu po plecach Wałęsa. Przypomniało nam się, że nawet prezydencki minister Tomasz Nałęcz próbował kampanijnego fotomontażu z Barackiem Obamą. Z mizernym efektem. Jesteśmy ciekawi, co na kampanię Celińskiego powie Lech Wałęsa.

Prezydent Komorowski jeszcze nie zadecydował, kiedy wyborcy pójdą do urn, a już były polityk SLD i SdPl - Andrzej Celiński rozpoczął wyścig o mandat senatora. Jako „supertajną broń” wyborczą wybrał zdjęcie z Lechem Wałęsą, które w 1989 roku było dla wielu polityków przepustką do parlamentu.

Do tamtej kampanii nawiązuje Andrzej Celiński, umieszczając na swoich billboardach  archiwalne zdjęcie z Lechem Wałęsą. Całości dopełnia logo "Solidarności" i napis "Głosuj na Andrzeja Celińskiego, kandydata do Senatu" sygnowany imieniem i nazwiskiem legendy związku. Celiński rozpoczynając kampanię jeszcze przed ogłoszeniem daty wyborów omija także zapisy nowego kodeksu wyborczego, który zakazuje reklamy na wielkoformatowych billboardach.

Reklama
Publicystyka
Stanisław Jędrzejewski: Media publiczne potrzebują nowego ładu
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Publicystyka
Bogusław Chrabota: Projekt ustawy o mediach publicznych na gruzach systemu
Publicystyka
Marek Cichocki: Czy Niemcom w ogóle można ufać?
Publicystyka
Estera Flieger: Konkurs na prezesa IPN wygrał Karol Polejowski, ale to i tak bez znaczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Publicystyka
Marek A. Cichocki: Historyczna przegrana Unii Europejskiej
Reklama
Reklama