Tomasz Machała porównuje się do Jezusa

Naczelny portalu Tomasza Lisa: Jezus nosił Ewangelię przez trzy lata. My ewangelię nowej jakości reklamy w internecie też musimy nosić kilka lat aż rynek powie: tak, to jest dla nas dobre

Publikacja: 01.08.2012 13:34

Tomasz Machała - tutaj jeszcze w mniej stylowym ubiorze

Tomasz Machała - tutaj jeszcze w mniej stylowym ubiorze

Foto: W Sieci Opinii

Tomasz Machała w rozmowie z media2.pl zapewnia:

My przedstawiamy kontekst. Robimy porządne dziennikarstwo. Objaśniamy świat. Z tego zadania serwisy internetowe generalnie abdykowały. Szukamy nie prostych newsów, ale problemów. Społecznych, politycznych, gospodarczych.

Choć zaraz przyznaje:

Oczywiście, że naTemat to jest biznes. Mamy duże osiągnięcia po stronie przychodów. I już rezerwacje reklamodawców na jesień.

Nie wiadomo, czy jest tak dobrze, bo Machała w rozmowę wplata autoreklamę w charakterystycznym tonie:

Pudelek informacji? Jest w tym bardzo dużo pogardy dla naszych użytkowników. 80 procent jest z dużych miast, 62 procent z wyższym wykształceniem, 80 procent w wieku 20-44 lata. Masa specjalistów, wolne zawody, ludzie kultury, sztuki, biznesu. To obraża też naszych dziennikarzy.

Chyba by udowodnić powyższe, naczelny i "dyrektor zarządzający" serwisu Tomasza Lisa mówi :

Rich media to przyszłość. Jezus nosił Ewangelię przez trzy lata. My ewangelię nowej jakości reklamy w internecie też musimy nosić kilka lat aż rynek powie: tak, to jest dla nas dobre.

Wyrażnie zadowolony Machała przyznaje też, że nie ma już koszmarów, a jedyne co go martw toi:

Kiedy widzę dużą reklamę IKEA na serwisie wiocha.pl, to zastanawiam się, co u licha tam robi. Dlaczego chce być w takim otoczeniu.

"Ewangelia nowej jakości reklamy", to nie wiocha, ale coś znacznie gorszego. Ciekawe, że Machała nie ma tak odważnych porównań  np. z Mahometem? Żenada.

Tomasz Machała w rozmowie z media2.pl zapewnia:

My przedstawiamy kontekst. Robimy porządne dziennikarstwo. Objaśniamy świat. Z tego zadania serwisy internetowe generalnie abdykowały. Szukamy nie prostych newsów, ale problemów. Społecznych, politycznych, gospodarczych.

Pozostało jeszcze 84% artykułu
Publicystyka
Marek Cichocki: Donald Trump robi dobrą minę do złej gry
Publicystyka
Jacek Nizinkiewicz: Minister może zostać rzecznikiem rządu. Tusk wybiera spośród 6-7 osób
Publicystyka
Tomasz Krzyżak: Biskupi muszą pokazać, że nie są gołosłowni
Publicystyka
Jędrzej Bielecki: Niemcy przestraszyły się Polski, zmieniają podejście do migracji
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Publicystyka
Łukasz Adamski: Elegia dla blokowisk. Czym Nawrocki może zaimponować Trumpowi?