Reklama

Maspex dotrzymuje obietnic złożonych po aferze z Tigerem

Maspex podpisał umowę z Muzeum Powstania Warszawskiego na zorganizowanie wspólnej akcji edukacyjnej. To ciąg dalszy sprzątania po aferze z Tigerem.

Publikacja: 05.03.2018 20:00

Maspex dotrzymuje obietnic złożonych po aferze z Tigerem

Foto: Fotorzepa, Magda Starowieyska Magda Starowieyska

Firma poinformowała właśnie, że wspólnie z Muzeum Powstania Warszawskiego zorganizuje program edukacyjny pod hasłem „Parasol Historii. Wspomnienie '44". Strony podpisały umowę w lutym, nie ujawniają wartości umowy. W sierpniu firma opublikuje w najważniejszych polskich mediach cykl reportaży nt. powstania. Maspex dofinansuje też film o powstaniu, dziś jeszcze pod roboczym tytułem „Kurier". Wreszcie w tym roku ufunduje 44 kolejne Tablice Pamięci, upamiętniające ofiary powstania.

To realizacja obietnic złożonych przez firmę po wybuchu afery związanej z kontrowersyjną reklamą napoju Tiger. Napój zniknął nawet z półek stacji benzynowych Orlen i Lotos. Po kilku miesiącach opinia publiczna zdążyła już zapomnieć o tej historii. Maspex mimo to po cichu realizował złożone w sierpniu obietnice, m.in. pomoc dla żyjących powstańców. Firma w tym roku również będzie wspierać zbiórkę zorganizowaną przez Światowy Związek Żołnierzy Armii Krajowej. To na to konto w ubiegłym roku jednym przelewem prezes Krzysztof Pawiński przesłał pół miliona złotych. Maspex finansuje też dla powstańców wizyty domowe lekarzy z przychodni dla weteranów, którą prowadzi Fundacja Pomocy na rzecz Żołnierzy Armii Krajowej im. gen. brygady Leopolda Okulickiego ps. Niedźwiadek.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Święta, święta i do kosza. Tak Polacy marnują jedzenie
Przemysł spożywczy
Żywność ekologiczna dostaje własną halę. Minister: przejęcie Carrefoura warte analizy
Przemysł spożywczy
List żelazny dla Henryka Kani podwójnie zaskarżony? Kania nie chce płacić 8 mln zł
Przemysł spożywczy
Asahi ostrzega: dane 1,5 mln klientów mogły wyciec po cyberataku
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Przemysł spożywczy
Sieć Domino’s Pizza ma kłopoty. Kolejny brytyjski szef odchodzi, sprzedaż spada
Materiał Promocyjny
Nadciąga wielka zmiana dla branży tekstylnej. Dla rynku to też szansa
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama