Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.03.2018 20:00 Publikacja: 05.03.2018 20:00
Foto: Fotorzepa, Magda Starowieyska Magda Starowieyska
Firma poinformowała właśnie, że wspólnie z Muzeum Powstania Warszawskiego zorganizuje program edukacyjny pod hasłem „Parasol Historii. Wspomnienie '44". Strony podpisały umowę w lutym, nie ujawniają wartości umowy. W sierpniu firma opublikuje w najważniejszych polskich mediach cykl reportaży nt. powstania. Maspex dofinansuje też film o powstaniu, dziś jeszcze pod roboczym tytułem „Kurier". Wreszcie w tym roku ufunduje 44 kolejne Tablice Pamięci, upamiętniające ofiary powstania.
To realizacja obietnic złożonych przez firmę po wybuchu afery związanej z kontrowersyjną reklamą napoju Tiger. Napój zniknął nawet z półek stacji benzynowych Orlen i Lotos. Po kilku miesiącach opinia publiczna zdążyła już zapomnieć o tej historii. Maspex mimo to po cichu realizował złożone w sierpniu obietnice, m.in. pomoc dla żyjących powstańców. Firma w tym roku również będzie wspierać zbiórkę zorganizowaną przez Światowy Związek Żołnierzy Armii Krajowej. To na to konto w ubiegłym roku jednym przelewem prezes Krzysztof Pawiński przesłał pół miliona złotych. Maspex finansuje też dla powstańców wizyty domowe lekarzy z przychodni dla weteranów, którą prowadzi Fundacja Pomocy na rzecz Żołnierzy Armii Krajowej im. gen. brygady Leopolda Okulickiego ps. Niedźwiadek.
Wartość kawy sprzedanej w sklepach sięga już 7,7 mld zł rocznie, co oznacza wzrost o 700 mln zł w zaledwie dwa l...
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Wśród najmłodszych dorosłych, czyli osób w wieku 18-25 lat, jedynie mniej niż co piąty wcale nie pije alkoholu....
Unilever zagwarantował załodze działu lodów (34 marki, m.in. Algida, Magnum, Wall's) w Europie i Wielkiej Brytan...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Lubiana przez klientów Starbucksa tradycja podawania przy ladzie własnego imienia, które zostaje następnie zapis...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas