Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.04.2021 13:18 Publikacja: 09.04.2021 11:22
Impossible Foods
Foto: Bloomberg
Założony w 2011 r. Impossible Foods sprzedaje swoje bezmięsne burgery i kiełbaski w sklepach spożywczych, a także współpracuje z takimi firmami jak Burger King i Disney. Firma ujawniła, że liczba miejsc, w których sprzedawane są jej produkty w ubiegłym roku sięgnęła ponad 20 tys.
Według danych PitchBook, Impossible Foods, którego inwestorami są fundusze venture capital Khosla Ventures i Horizons Ventures, a także znane osoby, takie jak gwiazda tenisa Serena Williams i raper Jay-Z, do tej pory zebrał 1,5 mld USD na rynku prywatnym.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Polacy szukają sposobów na ograniczenie wydatków. Już trzech na czterech stara się oszczędzać na żywności, a pon...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
W sobotę, 5 lipca, wejdą w życie nowe chińskie cła na brandy importowaną z Unii Europejskiej. W ostatniej chwili...
Główny Inspektorat Sanitarny podjął decyzję o wycofaniu z obrotu wielu rodzajów piwa smakowego polskiej firmy Al...
Wartość kawy sprzedanej w sklepach sięga już 7,7 mld zł rocznie, co oznacza wzrost o 700 mln zł w zaledwie dwa l...
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas