Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 23.10.2020 17:00 Publikacja: 23.10.2020 14:18
Foto: Bloomberg
Cesarstwo Japonii szykowało się na 2020, który miał być rokiem Igrzysk Olimpijskich w Tokio. Spodziewano się, że Kraj Kwitnącej Wiśni odwiedzi nawet 40 mln turystów. Jednak pandemia koronawirusa zmieniła wszystko i kraj, jak większość świata, zmaga się z negatywnymi skutkami gospodarczymi pandemii.
Wśród mocno poszkodowanych recesją branż jest browarnictwo. Sprzedaż piwa w Japonii spadła w pierwszym półroczu, jak informował Bloomberg, o 26 procent. To olbrzymi problem zwłaszcza dla małych browarów. Mistrz browarniczy Isamu Yoneda w Kiuchi Brewery w rozmowie z CNN przyznał, że dla Kiuchi mniej klientów i zamówień eksportowych wiosną oznaczało, że firma niemal tonęła w powoli psującym się piwie. Jednak udało się wymyślić rozwiązanie.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Nazwy „stek, kotlet, kiełbasa, burger, hamburger” będą zarezerwowane dla produktów z mięsa. Jest też nowa defini...
Ludzie muszą ograniczyć jedzenie mięsa i cukru o połowę i jeść dwa razy więcej owoców i warzyw – przekonują auto...
Zakaz reklamy alkoholu w Polsce to w praktyce koniec legalnych kampanii piwa – branża ostrzega, że 187 mln zł bu...
Złożone w Sejmie projekty Lewicy i Polski 2050 zakładają ograniczenia w handlu alkoholem oraz jego reklamie i pr...
Projekt ustawy regulujący „sprawy związane z alkoholem”, a zwłaszcza jego sprzedażą, złożyła w Sejmie Nowa Lewic...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas