Reklama
Rozwiń
Reklama

Polacy coraz częściej kupują piwo bezalkoholowe

Piwa bezalkoholowe to najszybciej rozwijający się segment naszego rynku piwnego. Za tymi zwyżkami stoją zmiany stylu życia i kultury spożywania alkoholu.

Aktualizacja: 27.11.2020 06:13 Publikacja: 26.11.2020 21:00

Polacy coraz częściej kupują piwo bezalkoholowe

Foto: Adobe Stock

Cały segment piw bezalkoholowych w naszym kraju stanowi już 4,9 proc. wolumenu całej kategorii piwnej i 5,9 proc. jej wartości – wynika z przygotowanego przez Kompanię Piwowarską raportu o piwach bezalkoholowych w 2020 r.: „0 proc. alkoholu, 100 proc. smaku". – Wolumen sprzedaży rośnie w tempie dwucyfrowym, najszybciej w całej kategorii piwnej, nawet w czasie pandemii, kiedy cały rynek mocno wyhamował – czytamy w raporcie. W ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy tego roku wolumen sprzedaży piwa bezalkoholowego urósł o 20,5 proc., zaś wartość tej sprzedaży podskoczyła o 24,7 proc. w porównaniu z tym samym okresem 2019 r.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama