Reklama

Burger King obraził króla Belgii?

Kampania reklamowa Burger Kinga w Belgii spotkała się z dezaprobatą rodziny królewskiej.

Aktualizacja: 29.05.2017 14:26 Publikacja: 29.05.2017 13:47

Jeszcze przed otwarciem pierwszego lokalu Burger King w Belgii, sieć fast food ma już kłopoty przez swoją kampanię reklamową. W jej ramach na stronie whoistheking.be Burger King przeprowadza wybory, kto jest królem. Nie byłoby może problemów, gdyby wybór był ograniczony do dwóch różnych burgerów, ale głosujący mają do wyboru króla Filipa i Burger Kinga.

W ramach ankiety, która zapewne ma być dowcipna, zagłosowanie na króla Belgów jest mocno utrudnione. Przy próbie oddania głosu Burger King kilkakrotnie pyta czy głosujący jest pewny podpowiadając, że to nie monarcha „będzie robił frytki". Trudno się dziwić, że rodzinie królewskiej najwyraźniej się to nie spodobało.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Przemysł spożywczy
Ceny kawy w USA rosną przez cła Trumpa – palarnie biją na alarm
Przemysł spożywczy
Grupa Żywiec zamyka kolejny browar. Po Leżajsku pora na Namysłów
Przemysł spożywczy
Na bezalkoholowe trunki Polacy wydają już więcej niż na herbatę
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Przemysł spożywczy
Holenderski gigant zapowiada zwolnienia. 400 osób straci pracę w Amsterdamie
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama