Reklama

Tan-Viet staje się międzynarodowy i chce znacznie powiększyć przychody

Po 26 latach działalności spółka zmieni się w międzynarodową firmę działającą w 60 krajach na czterech kontynentach. Do 2021 r. chce urosnąć sześciokrotnie, osiągając ponad 600 mln dolarów przychodów.

Aktualizacja: 29.04.2016 14:22 Publikacja: 29.04.2016 12:13

- Tan – Viet International osiągnął olbrzymi sukces w Polsce, stając się liderem w swoich kategoriach produktowych – komentuje Tao Ngoc Tu, założyciel i przewodniczący rady nadzorczej tej spółki.

- W związku z tym przyszedł czas, aby spojrzeć na rozwój spółki globalnie i zdobyte doświadczenie wykorzystać w dynamicznej ekspansji na zagranicznych rynkach – dodaje.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Rosja produkuje coraz mniej wódki, ale Rosjanie piją więcej
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Reklama
Reklama