Reklama

Na co skarżyli się klienci biur podróży w 2017 roku

Po tegorocznych wakacjach turyści zgłosili 15 proc. więcej skarg na przewoźników czy hotelarzy niż w tym samym okresie w ubiegłym roku.

Publikacja: 24.10.2017 14:05

Na co skarżyli się klienci biur podróży w 2017 roku

Foto: Adobe Stock

Powrót z zagranicznych wakacji nie dla każdego należy do najprzyjemniejszych momentów. I nie dlatego, że trzeba wracać do szarej codzienności. Niektórym turystom zagraniczny wyjazd się nie udał przez problem z podróżą samolotem. Innym wakacje popsuli hotelarze czy firmy wynajmujące auta. Niestety, takich nieszczęśliwców jest więcej niż przed rokiem.

O ile w 2016 roku w okresie od czerwca do września Europejskie Centrum Konsumenckie w Polsce (ECK Polska) otrzymało 506 skarg na usługi wakacyjne, to w tym roku było ich już 597 – 15 proc. więcej. Wzrost ten dotyczy wszystkich wakacyjnych usług. Jeżeli chodzi o turystów niezadowolonych z usług hotelarskich, to w tym roku zgłosili oni 7 proc. więcej skarg do ECK Polska.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Prawo rodzinne
Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok dla konkubentów. Muszą się rozliczyć jak po rozwodzie
Prawo karne
Wypadek na A1. Nagły zwrot w procesie Sebastiana M.
Prawo pracy
Prawnik ostrzega: nadchodzi rewolucja w traktowaniu samozatrudnionych
Zawody prawnicze
Rząd zdecydował: nowa grupa zawodowa otrzyma przywilej noszenia togi
Administracja rządowa
Ile zarabiają urzędnicy służby cywilnej? Znaczenie ma ministerstwo i stanowisko
Reklama
Reklama