Reklama
Rozwiń
Reklama

Premie i firmowe śledziki. Pracownik skorzysta na sile gwiazdkowej tradycji

Większość pracujących Polaków nie wyobraża sobie świąt Bożego Narodzenia bez benefitu od pracodawcy. Firmy starają się sprostać tym oczekiwaniom poprzez świąteczne spotkania i premie, a coraz częściej także poprzez filantropię.

Aktualizacja: 03.12.2018 05:17 Publikacja: 02.12.2018 20:00

Premie i firmowe śledziki. Pracownik skorzysta na sile gwiazdkowej tradycji

Foto: 123RF

W grudniowe wieczory popularne restauracje w większych miastach mają zwykle komplety gości. To zasługa tradycji, która skłania pracodawców do organizowania świątecznych spotkań dla kontrahentów i pracowników. Choć część firm stawia na wigilie czy tzw. śledziki urządzane w biurach czy przyzakładowych stołówkach, to popularne są także mniej lub bardziej formalne gwiazdkowe spotkania w restauracjach czy w klubach.

Jak wynika z tegorocznego sondażu agencji zatrudnienia Randstad, takie świąteczno-integracyjne imprezy zorganizuje prawie połowa polskich firm. To od lat najbardziej popularny benefit z okazji świąt Bożego Narodzenia, które motywują do specjalnych wydatków niemal dziewięciu na dziesięciu pracodawców.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Praca
AI zmienia już pracę specjalistów i menedżerów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Praca
Samotność niszczy gospodarkę po cichu. Pracownicy dotknięci poczuciem izolacji
Praca
Zbyt rzadko czujemy się w pracy doceniani, zbyt często dyskryminowani
Praca
Wyższe normy etyczne firm nie zawsze chronią pracowników
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Praca
Menedżerowie przeceniają zaangażowanie pracowników
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama